outlookbestand importeren in XP: hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevg

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
Ik heb de overstap gemaakt naar XP pro vanaf win2000. Daarin gebruikte ik Outlook voor vanalles: adressenbestanden, veel mail, agenda, veel taken etc. Deze bestanden sloeg ik tijdens mijn win2000 tijd iedere week op: ik maakte een backup.pst voor het geval het fout zou gaan. Die kon ik ook altijd importeren. Echter nu heb ik office 2000 in windowsXP geinstalleerd en wil het bestand importeren maar ik krijg een melding: Persoonlijke mappen <geel uitroepteken> De eigenschappen van de informatieservice moetn worden gedefinieerd voordat de informatieservice kan worden gebruikt. Weet iemand wat dat betekent in het Nederlands? Als ik het nu binnenhaal geeft outlook aan dat het geen bestand is met persoonlijke mappen. (In win2000 heb ik al overstap gemaakt naar NTFS, mocht dat van belang zijn).
Weet iemand een oplossing om dit bestand te kunnen binnenhalen in Outlook?
Vriendelijk bedankt
Rene

Laatst bewerkt:
Stond dat backupbestand eerst op een CD? Zo ja, kopieer het naar de harde schijf en haal via eigenschappen het "alleen lezen" attribuut weg.

Groetjes,
Bennie

dat is de grap... hij komt inderdaad van CD, ik had m al op hardeschijf gezet en bij eigenschappen 'alleen lezen' weg proberen te halen in xp,....maar daar stond helemaal niks. vond ik al raar.

Zet het bestand eens in "mijn dokumenten" en probeer het opnieuw.

Groetjes,
Bennie

ik begin het sterke vermoeden te krijgen dat het bestand kapot is; ik heb office op een andere comp met win98 geinstalleerd en daar wordt ie ook niet op binnengehaald, terwijl de versie van een week eerder wel open komt. Betekent in mijn geval wel een week voor niks zitten werken.
weet iemand eventueel nog een reddende handeling? bij het openen geeft ie aan dat het .pst geen bestand is met persoonlijke mappen.
bedankt.
Rene

Als niks meer helpt, probeer je gewoon de extensie te veranderen in ( .pst)
rechtermuisknop, naam wijzigen..... XXX.pst (enter).
Misschien dat outlook hem dan wel ziet en probeert alsnog de file te instaleren. Bij mij zijn de backup die outlook maakt idd pst files.

Mike

Geplaatst door piepenbm
Als niks meer helpt, probeer je gewoon de extensie te veranderen in ( .pst)
rechtermuisknop, naam wijzigen..... XXX.pst (enter).
Misschien dat outlook hem dan wel ziet en probeert alsnog de file te instaleren. Bij mij zijn de backup die outlook maakt idd pst files.

Mike

Het is al een .pst bestand Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan