OutlookConnector in outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
244
Goedendag,

Iemand de OutlookConnector werkend gekregen bij outlook 2010?
Bij mij wil die hem niet instaleren

Win Vista Business

Groeten
 
Geen garanties of zekerheid dat het werkt, maar kijk even hier voor een workaround die je mogelijk helpt.

Tijs.
 
Bij mijn weten was de enige manier om outlook connector in 2010 te doen werken, is de connector installeren in versie 2003 of 2007 en dan de upgrade naar 2010 doen. Outlook connector haalt dan zelf de updates binnen.
 
Ja dat dacht ik dus ook. alleen ik heb/had 2007 staan en toen 2010 geinstaleerd. alleen dan bij het openen van outlook 2010 begon die meteen over die connector en een update, de gene bij die link was presies de zelfde asl voor 2003 en 2007. Bij de instalatie gaf die een fout melding aan.
 
[...]Bij de instalatie gaf die een fout melding aan.

En je dacht dat het geen zin heeft om die foutmelding hier (hetzij woordelijk, hetzij als schermafdruk) hier te posten???

Tijs.
 
Maar heb je die update manueel binnengehaald, of heb je outlook dat laten doen? Als je outlook dat laat doen, geeft hij idd melding van een nieuwere versie, en start hij normaal terug op om de update te installeren.
 
Outlook 2010

Ik heb een tijdje met 2010 gewerkt.
Heb de oude connector voor outlook 2007 via configuratie/program eraf gehaald.

Daarna outlook afsluiten en opnieuw de oulook connector downloaden en installeren.

Bij mij werkte dat.
Ben nu weer naar Outlook 2007 overgegaan en moest bovenstaande handeling toepassen om de connecter ook hier weer werkend te krijgen

( krijg nu in 2007 een irritant popupje, heb hiervoor een topic gemaakt )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan