outlookexpress doet ut niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy laurijsen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
132
Ik ben nieuw en weet nog niet goed hoe alles hier werkt, maar ik probeer mijn probleem toch zo goed mogelijk te beschrijven:
Outlook express doet het niet meer. Dit is voor mijn moeder zeer belangrijk omdat zij al haar (zakelijk mails daar krijgt). bovendien komen er zodra ik verbinding met internet heb veel pop ups, ook tijdens het internetten. ook dit vind ik zeer vervelend. Ik heb gescand met ad-aware se en die voor de scan nog geupdate. Dit is de logfile van mijn laatste scan.
Ik hoop dat je der wat aan hebt.
En ik hoop ook dat iemand me uit kan leggen hoe hijack this werkt want ik snap er niet veel van.
alvast bedankt.

avasoft Ad-aware Personal Build 6.181
Logfile created on :woensdag 15 september 2004 15:44:07
Created with Ad-aware Personal, free for private use.
Using reference-file :01R341 14.09.2004
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je Ad-aware log verwijderd hier hebben we niks aan.

Volg de uitleg van Buffy, voor het plaatsen van een Hijack this log.
Geplaatst door buffy
1. Download HijackThis: http://downloads.subratam.org/hijackthis.zip
Unzip het naar een eigen map, bijvoorbeeld C:\Program Files\HJT.

2. Start HijackThis door te dubbelklikken op HijackThis.exe.

3. Klik op de knop "Scan".

4. Klik op de knop "Save log" (dat is dezelfde knop, maar in plaats van "Scan" staat er nu "Save log" op) en sla je log op als *.txt-bestand (of, als je XP hebt, gewoon als *.log-bestand, dat komt op hetzelfde neer).

Je ziet dat de scanresultaten nu worden geopend in Kladblok.

5. Kies in het menu Bewerken (linksboven) voor "Alles selecteren". Kies vervolgens in datzelfde menu voor "Kopiëren".

6. Klik in deze thread op "Reageer op bericht", zodat je een nieuw bericht kunt plaatsen. Klik in dat lege bericht één maal met je rechtermuisknop en kies voor "Plakken" (of "paste"). Je ziet dat je log nu in het bericht verschijnt. Klik op "plaats bericht" en je log wordt geplaatst.

7. Wacht het antwoord af en volg de instructies die je zult krijgen zorgvuldig op.

Het log moet je in de volgende sectie plaatsen.
klik --> Hijackthis Log's <--klik.

Dus niet hier plaatsen, maar in de bovenstaande link.
Vermeld daar ook je probleem erbij.
 
Laatst bewerkt:
ik kan de de log niet opslaan.
telkens als ik op 'opslaan' klik krijg ik van norton antivirus de melding dat het repareren van het bestand succesvol is verlopen. Daarna krijg ik de melding: "kan het bestand niet vinden. wilt u een nieuw bestand maken?"
wat moet ik nu doen?
 
hijacklog werkt niet

ik kan de log van hijackthis niet opslaan. Ik krijg nadat ik de map heb gekozen waar ik het bestand in wil plaatsen en de naam van het bestand heb ingevoerd de melding van Norton Antivirus dat het bestand met succes is gerepareerd.
Daarna krijg ik nog eens de vraag of ik het bestand opnieuw wil opslaan omdat het opslaan is mislukt.
wat moet ik nu doen?
 
hijacklog werkt niet

ik kan de log van hijackthis niet opslaan. Ik krijg nadat ik de map heb gekozen waar ik het bestand in wil plaatsen en de naam van het bestand heb ingevoerd de melding van Norton Antivirus dat het bestand met succes is gerepareerd.
Daarna krijg ik nog eens de vraag of ik het bestand opnieuw wil opslaan omdat het opslaan is mislukt.
wat moet ik nu doen?
 
hijacklog werkt niet

ik kan de log van hijackthis niet opslaan. Ik krijg nadat ik de map heb gekozen waar ik het bestand in wil plaatsen en de naam van het bestand heb ingevoerd de melding van Norton Antivirus dat het bestand met succes is gerepareerd.
Daarna krijg ik nog eens de vraag of ik het bestand opnieuw wil opslaan omdat het opslaan is mislukt.
wat moet ik nu doen?
 
hijacklog werkt niet

ik kan de log van hijackthis niet opslaan. Ik krijg nadat ik de map heb gekozen waar ik het bestand in wil plaatsen en de naam van het bestand heb ingevoerd de melding van Norton Antivirus dat het bestand met succes is gerepareerd.
Daarna krijg ik nog eens de vraag of ik het bestand opnieuw wil opslaan omdat het opslaan is mislukt.
wat moet ik nu doen?
 
hijacklog werkt niet

ik kan de log van hijackthis niet opslaan. Ik krijg nadat ik de map heb gekozen waar ik het bestand in wil plaatsen en de naam van het bestand heb ingevoerd de melding van Norton Antivirus dat het bestand met succes is gerepareerd.
Daarna krijg ik nog eens de vraag of ik het bestand opnieuw wil opslaan omdat het opslaan is mislukt.
wat moet ik nu doen?
 
hijacklog werkt niet

bij het opslaan van mijn hijack log krijg ik plotseling de melding van Norton Antivirus dat het bestand is gerepareerd. Vervolgens wordt er een leeg kladblok geopend.
 
1x plaatsen is ruim voldoende.. 8x antwoord geven en 2 nieuwe topics maken is een beetje overdreven..

probeer norton auto-protect eens uit te zetten (rechtsklik op norton-icoontje in taakbalk rechtsonder>> disable auto-protect) en het dan op te slaan :)
 
Re: Oeps

Geplaatst door rudy laurijsen
Oeps!! ik dacht dat mijn nieuwe berichten allemaal mislukt waren.
Sorry daarvoor

als het heel lang duurt voor de pagina om te laden als je op Plaats bericht hebt gedrukt of je krijgt een foutmelding, probeer het dan niet automatisch opnieuw om je bericht te plaatsen, maar kijk eerst even in het topic of je bericht er toevallig staat.. In 90% van de gevallen staat de post er namelijk wel..
 
ja, ik heb al een hijacklog geplaatst en mijn probleem over outlook express aangekaart op de topic outlook express.
ik wacht nu op een reactie van de mensen die mijn hijack log hebben bestudeerd. Het probleem van outlook express is mogelijk al opgelost. Dat weet ik pas zodra mijn ouders hebben ingelogd. (ik heb hun password niet)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan