outlookproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesbeth61

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2014
Onlangs heb ik een nieuwe computer gekocht en daarop is het Outlook programma 2013 geïnstalleerd. Ik heb het zo ingesteld dat alleen Gmail berichten daarop binnenkomen. Ik kan ook berichten verzenden en ontvangen maar ik kan geen verwijderde of verzonden berichten terug kijken. In het lint aan de linkerzijde bij Outlook zie ik een rijtje staan met oa postvak in en verzonden items. Daarin staan echter niet de items verzonden berichten, verwijderde berichten en spam. Hoe kan ik dit instellen dat ik dit toch kan zien?

"ik kan ook berichten verzenden..." dat kan indirect via outlook, dat kan via gmail.com (jouw account).
Zijn de instellingen wel goed gedaan. Handmatig, automatisch.
Staat bewaren verzonden mails uit.
Heb je het over oude mails die ooit zijn verzonden.
Is pop3 gebruikt of (de) imap instellingen.

De vraag is...dingus... nogal vaag.
:-)

Excuses als ik het probleem niet helder heb beschreven. Heb een UPC account in Outlook en ik heb daar mijn Gmail account aan toegevoegd. Ik gebruik de IMAP instellingen. Ik heb de instellingen handmatig gedaan en ik dacht dat dit goed gedaan was. De optie verzonden mails bewaren zie ik niet staan.
Ik bedoel met verzonden mails de mails die ik de laatste dagen, weken, liever nog maanden heb verstuurd zodat ik altijd terug kan kijken. Dit geldt ook voor de verwijderde mails. Normaal gesproken moet je toch bij Outlook in het linkerrijtje de mogelijkheden Postvak in, concepten, ongewenste mail en dergelijke kunnen zien en aanklikken. Die drie die ik zojuist noemde zie ik wel maar niet de verzonden mails, verwijderde mails en spam. Alles wat ik dus verstuur of verwijder kan ik niet meer terugzien. Hopelijk is de omschrijving nu wel duidelijk??

Welkom op Helpmij.nl. :)

Ik heb je vraag naar de Outlook sectie verplaatst, hier past deze beter.

Heb je ook in de verzonden mails van je UPC account gekeken of deze niet daar staan van je Gmail? Staatn de mails ook niet in het mapje [Gmail] als je deze uitklapt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan