Joeylooi0444
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 okt 2012
Ik heb gister toen ik de kast aan het opruimen was een ouwe desktop gevonden van rond 2007.
Nou zat ik te denken om deze te upgraden om er een game computer van te maken.
Dus een nieuwe processortje, videokaart, ram en harddisk.
Maar ik ben bang dat een aantal nieuwe dingen niet gaan passen.
Dus daarom eerst even komen vragen voordat we aan het project gaan beginnen.
Eerste vraag:
Deze videokaart wil ik er graag in hebben:
http://www.novatech.co.uk/products/components/nvidiageforcegraphicscards/nvidiagtx650keplerseries/01g-p4-2652-kr.html
Het bus type is: Bus: PCI-E 3.01
Nu heb ik een paar foto's gemaakt van de binnenkant van de desktop zodat jullie kunnen beantwoorden of deze videokaart er in kan.

Volgens mij moet de videokaart dus in het rode stukje, heb voor de rest niks er uit gehaald dus dan hoort daar toch al standaard een videokaart te zitten?
Onder het oranje/rode stukje op het zwarte stukje naast de soort ''munt'' wat hier niet te lezen valt staat: PCIE16X
Zou deze videokaart passen of niet.
Nou zat ik te denken om deze te upgraden om er een game computer van te maken.
Dus een nieuwe processortje, videokaart, ram en harddisk.
Maar ik ben bang dat een aantal nieuwe dingen niet gaan passen.
Dus daarom eerst even komen vragen voordat we aan het project gaan beginnen.
Eerste vraag:
Deze videokaart wil ik er graag in hebben:
http://www.novatech.co.uk/products/components/nvidiageforcegraphicscards/nvidiagtx650keplerseries/01g-p4-2652-kr.html
Het bus type is: Bus: PCI-E 3.01
Nu heb ik een paar foto's gemaakt van de binnenkant van de desktop zodat jullie kunnen beantwoorden of deze videokaart er in kan.

Volgens mij moet de videokaart dus in het rode stukje, heb voor de rest niks er uit gehaald dus dan hoort daar toch al standaard een videokaart te zitten?
Onder het oranje/rode stukje op het zwarte stukje naast de soort ''munt'' wat hier niet te lezen valt staat: PCIE16X
Zou deze videokaart passen of niet.