Ik kan mij niet indenken dat een storing voor een bepaalde domeinextentie op zo'n groot platform als CloudFlare al ruim een week duurt.
Is het misschien een idee om een expert hier naar te laten kijken? Want eerlijk gezegd heb ik het idee dat je ongedocumenteerd maar wat aanrommelt, zonder echt te weten wat je precies doet. Vraag anders eens op het CloudFlare forum, of schiet een ticket bij hen in. Of vraag je hostingpartij eens?
DNS is een leuk stukje techniek, maar als je onwetend ergens iets verkeerd instelt, dan heb je kans dat de boel onbereikbaar is. En dat wil je never nooit met klanten.
Maar ik blijf erbij dat de MX-server niet klopt in Cloudflare. En misschien zijn er andere randzaken die meespelen maar hier geen verband mee houden.
Misschien is het een idee om een ongebruikte domeinnaam te gebruiken om je DNS mee te testen, voordat je in de praktijk op een live site van alles gaat testen. Boots de situatie exact zo na zoals in de praktijk, test je wijzigingen uit, en kijk of alles prima werkt. Zo niet, speel verder. Zo ja, voer het in de praktijk uit.
Onthoud wel dat DNS wijzigingen soms enige tijd nodig hebben om verwerkt te worden. Maar dat had ik geloof ik al enkele keren gezegd.