over LAN netwerk gamen met games???

Status
Niet open voor verdere reacties.

wskart

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
heey mensen van helpmij;)

ik dacht laatst van zou ik maar eens gaan gamen over LAN. dan heb ik het over ::

warcraft 3 reign of chaos.
command & conquer generals zero hour.

maar... als ik een game maak op de ene pc dan kan de andere pc bij alletwee de games niet de game zien.:confused:
call of duty 2 kan ik wel vanaf x-fire joine met ip adres maar dat is natuurklijk anders.

wat moet ik doen? firewall uitzetten? of moet ik poorten openzetten wat ik raar zou vinden met een lan game.?/
alles is welkom:thumb:

Ik weet niet of dit al het geval is of niet, maar alle pc's moeten in hetzelfde thuisnetwerk zitten.

ok.

maar als het met cod2 wel kan in een lan game, dan moet dat toch ook kunnen met warcraft en c&c generals zero hour?
alle twee aangesloten op hetzelfde modem. en ik kan bestandedn versturen via windows netwerk.:thumb:
maar die games willen niet:confused:

Ja dit is een raar probleem je zult ten eerste in het zelfde thuisnetwerk zitten.
En ja via xfire kun je joinen omdat, waarschijnlijk dit weet ik niet zeker je niet aan hebt geklikt dat je een lan game wil hebben is dit wel het geval dan heeft xfire een manier gevonden om die thuisnetwerken te omzeilen.
Probeer dus een naar de instellingen te kijken van je pc en de game die je gebruikt.

Warcraft III b.v. vereist op elke pc de juiste versie (1.21d even uit mijn hoofd is de laatste). Verder moet je firewall natuurlijk uitstaan om problemen te voorkomen. Zit je dan op hetzelfde netwerk, dan moet het lukken. Werkt het nog niet denk dan eens na over wippien o.i.d. Die creëert een "virtueel lan" voor b.v. meerdere thuis pc's die op diverse locaties staan. Werkt goed.

Je kunt altijd het programma Hamachi downloaden, welke een virtueel LAN emuleert, over het internet.

Werkt in mijn ervaring echt geweldig:thumb:

Je kunt altijd het programma Hamachi downloaden, welke een virtueel LAN emuleert, over het internet.

Werkt in mijn ervaring echt geweldig:thumb:

Hier ook :thumb: Is ook handig als je niet bij elkaar zit, dus als je 10 km van elkaar af zit :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan