Over mijn hobby

Status
Niet open voor verdere reacties.

leoj

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Berichten
67
Hallo,

Gewoon uit nieuwsgierigheid heb ik een paar jaar geleden een site gemaakt over mijn hobby. Toevallig liep ik tegen Frontpage aan, daar is de site dus mee gemaakt. Heb weinig of geen boeken of info gelezen over een site bouwen, maar al doende leert men !!!

Natuurlijk ben je als "bouwer" reuze trots op je eigen site, andere zullen daar ongetwijfeld een ander mening over hebben. En juist naar deze mening ben ik op zoek om mijn site nog mooier/leuker te maken zonder al te veel toeters en bellen.

Overigens vind ik dit een leuk forum waar veel info staat. Zal de komende tijd flink snuffelen hier, zo wil ik in mijn adresbalk alleen URL zien, op welke pagina ik ook klik binnen mijn site. Hier heb ik al zoveel naar gezocht, dat ik er bijna moedeloos van wordt.

de URL van mijn site is www.familie-jordaan.nl
 
Ik ben eiegenlijk niet echt geintresseerd in kreidlers, maar de site vind ik leuk.
Zeker als het je eerste site is.
Af en toe is de tekst wel een woordenbrij. Wat meer opmaak maakt het dan (voor mij) leesbaarder.
Verder kreeg ik een stackoverflow in regel 510 bij de restauratie voorbereidingvan de kreidler 1973(in ie7, niet in firefox)
Ook lijkt het of de miniaturen van de afbeeldingen iets scherper kunnen (eigenschappen>aantal bits). maar waarschijnlijk zijn het autominiaturen, daar lukt dat niet mee.
Verder heel veel info maar goed overzichtelijk. Handig dat de menu's in beeld blijven.
Zelf ben ik ook nog niet zo lang bezig in frontpage, een programma met veel mogelijkheden, maar ook nadelen.
Prima site, wat mij betreft.
mvg van een naamgenoot
 
Laatst bewerkt:
inderdaa een goede site, alleen zou ik niet alle scripts rechtstreeks in de broncode zetten.
Aan ut begin deed je dat ook niet, maar bij de datum weer wel. Verder egt nix op aan te merken. Goede menu's en dergelijke, zeker voor je eerste site. Ga zo door.:thumb:
 
inderdaa een goede site, alleen zou ik niet alle scripts rechtstreeks in de broncode zetten.
Aan ut begin deed je dat ook niet, maar bij de datum weer wel. Verder egt nix op aan te merken. Goede menu's en dergelijke, zeker voor je eerste site. Ga zo door.:thumb:

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar heb ik nooit aan gedacht. Alle scripts staan inderdaan in de broncode, behalve het menu. Ga een kijken hoe ik dit kan oplossen, kan toch niet al te moeilijk zijn. Alhoewel ik mij nu al bedenk dat ik toch aan zo'n script moet vertellen op welke plek op de pagina uitgevoerd moet worden. Nouja, daar hebbenwe dit forum voor. Bedankt....
 
Alle scrips zijn heb ik uit mijn eerste pagina's verwijderd, bedankt voor je opmerking.
Op de PC heb ik het getest, ziet er goed uit. Nu moet ik alle andere pagina's nog aanpassen en uploaden.

groeten,

Leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan