Over op een (reeds gebruikt) emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Mensen,

Ik wil als ONTVANG en VERZENDADRES voor HELPMIJ.NL over op een Microsoft Emailadres dat ik al eerder aangemaakt had, maar practisch nooit gebruikt is.

Alleen bij het invoeren van dat emailadres in de instellingen van Helpmij.nl krijg ik een foutmelding, dat dit emailadres al eerder gebruikt is

Is hier wat aan te doen, ik wil toch wel graag dit Microsoft Emailadres (....@OUTLOOK.COM) gebruiken.

Want om nu weer een nieuw emailadres aan te maken, gaat me eigenlijk wel wat te ver.

Kan dit Microsoft emailadres-data van mij, bijvoorbeeld gereset worden o.i.d. ?

MVG
Jan Filarski
 
Ik denk dat je het mogelijk te moeilijk benaderd. Als jij ingelogd bent, zoals nu het geval is, dan verander je simpelweg alleen het huidige mailadres naar dat andere mailadres, je wachtwoord blijf je af. Hier hebben we het een paar weken geleden of zo ook al eens over gehad, weet je nog? Je realiseerde je uiteindelijk dat je in je profiel alleen maar je een wachtwoord of mailadres hoefde te veranderen en niet persé beide en verder alles ongewijzigd moet laten. Op deze wijze kun je wel 10x per uur je mailadres binnen de Helpmij veranderen (als je dat al lollig zou vinden).

Zie de bijlage van bericht 14 : Klik
Vul bij 1 je wachtwoord in, 2 en 3 blijf je af, vul daaronder een nieuw mailadres in en voilá, bij 4 bevestig je het e.e.a.

Krijg je desondanks diezelfde mening dan kunnen er (mogellijk) 2 dingen aan de hand zijn :
1. je hebt ooit zelf een tweede username aangemaakt en dat mailadres bij die username gebruikt (ik weet niet eens of de Helpmij dat toestaat, dat zou je aan Beheer moeten vragen)
2. er is iemand anders die jouw mailadres gebruikt (ook dan zal je contact op moeten nemen met Beheer)
 
Laatst bewerkt:
Kun je niet alleen je wachtwoord veranderen dan. Instellingen, wijzig uw details.

filarski.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana
Hoeft niet meer, het is al gelukt.
Ik raakte in de war om de zin onder de invoerbalk:
"Uw dient uw huidige wachtwoord integeven om uw e-mailadres of uw wachtwoord te kunnen wijzigen"
Ik denk dat die zin weggehaald dient te worden. Ga het maar eens in ogenschouw nemen
Ook bedankt voor je bijdrage
Mvg
Jan Filarski

Ik denk dat je het mogelijk te moeilijk benaderd. Als jij ingelogd bent, zoals nu het geval is, dan verander je simpelweg alleen het huidige mailadres naar dat andere mailadres, je wachtwoord blijf je af. Hier hebben we het een paar weken geleden of zo ook al eens over gehad, weet je nog? Je realiseerde je uiteindelijk dat je in je profiel alleen maar je een wachtwoord of mailadres hoefde te veranderen en niet persé beide en verder alles ongewijzigd moet laten. Op deze wijze kun je wel 10x per uur je mailadres binnen de Helpmij veranderen (als je dat al lollig zou vinden).

Zie de bijlage van bericht 14 : Klik
Vul bij 1 je wachtwoord in, 2 en 3 blijf je af, vul daaronder een nieuw mailadres in en voilá, bij 4 bevestig je het e.e.a.

Krijg je desondanks diezelfde mening dan kunnen er (mogellijk) 2 dingen aan de hand zijn :
1. je hebt ooit zelf een tweede username aangemaakt en dat mailadres bij die username gebruikt (ik weet niet eens of de Helpmij dat toestaat, dat zou je aan Beheer moeten vragen)
2. er is iemand anders die jouw mailadres gebruikt (ook dan zal je contact op moeten nemen met Beheer)

Hallo gast0225

Dat wordt me wel eens meer verweten.

Maar.....als je in Instellingen komt om o.a. je Email wte wijzigen

Is de bovenste zin:
Voer het huidige wachtwoord in om verder te kunnen gaan

En onder de vraagbalk staat:

Uw dient uw huidige wachtwoord integeven, om uw e-mailadres of wachtwoord te kunnen wijzigen

Dus dat zegt wel dat m'n Wachtwoord ingevoerd moet worden om mijn E-maaiadres te kunnen wijzigen.

Maar weer een emailtje van jouw later, waarbij je me nogmaals er op wijst, niet het wachtwoord in te voeren. Is de Emailadres wijziging gelukt

Dus bedankt gast0225.

MVG
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Manamana

Ja, daar heb je gelijk in.

Maar het zet nog niet die regel in Instellingen van Helpmij.nl recht, want die heeft bij mij die verwarring geschapen (al 2x dus)

attachment.php
Zie de regel onder de invoerbalk van het Huidige wachtwoord

MVG
Jan Filarski

Hallo gast0225

Ik heb een nieuw Wachtwoord ontvangen met een reeds door mij gebruikt te Gebruikersnaam: Dukkel
Waarmee ik mijn email kon wijzigen
Ook heb ik mijn Wachtwoord gewijzigd van het wachtwoord dat ik gekregen had van Helpmij.nl naar een eigen wachtwoord.
Dus dat is allemaal gelukt

Maar nu krijg ik te maken met het volgende fenomeen

A) Als ik inlog met gebruikiersnaam: Dukkel (zie eerste regel) dan heb ik tekort privileges en kan niet gebruikmaken van het Forum
Email-Account is wel zoals ik het hebben wil (...@outlook.com)

B) Als ik inlog met gebruikersnaam: JanFilarski (zoals hiervoor) kan ik wel gebruikmaken van het Forum
Email-Account in mijn oude emailaccount dat ik overboord wilde zetten ( ...@gmail.com)

Nu is de vraag: ik wil graag gebruikmaken van situatie A, maar natuurlijk ook toegang hebben tot het Forum

Hoe bewerkstellig ik dat? (liefst met ook de toegang tot de vorige vragen, maar dat zal wel niet gaan vermoed ik)
MVG
Jan Filarski
 

Bijlagen

  • 2016-03-04.png
    2016-03-04.png
    94,4 KB · Weergaven: 152
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Mensen,

Het beheer van Helpmij.nl bij name Mumzel heeft het goed geregeld.

Nu kan ik weer gebruikmaken van het Forum.

Mijn dank Mumzel en alle anderen in het bizonder gast0225 en Manamana, die me middels hun vingerwijzingen geholpen hebben dit Email-Account weer te gebruiken.

MVG
Jan Filarski
 
Hallo Jan. Dukkel. Wat een leuke naam. Hoe verzin je het. En ja Mumzel regelt heel veel. :D
 
Hallo Manamana

Die naam heb ik niet zelf verzonnen.
Mijn moeder gebruikte deze voor mij als baby
MVG
Dukkel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan