Over Pinnacle Studio plus ultimate 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

filmertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Ik heb meerdere malen het programma verwijderd en later opnieuw gedownload. Echter de RTFX-volume 2 installeert hij niet meer. Ik snap er niets van. Ook met herstellen en wijzigen stagneert de boel of laadt hij het programma niet eens meer goed op. Echter met volledig weghalen en opnieuw downloaden lukt alles goed. Alleen dus de RTFX-volume 2. Ik heb deze nodig want hier kan ik bij effect: cilinder, kantelen met beeld. Een optie (roteren voor video) die helemaal nog niet ter sprake komt in PINNACLE 11 wat ik erg vreemd vind.

Kan iemand me helpen met dit probleem ? Ik denk aan een upgrade in de toekomst naar HD, omdat ik ook HD film nu. Maar kan ik dan met deze uit 2007 op XP functionerende PC aan het werk ? Of moet ik meer in huis halen, wat ik wel denk bij deze. Bijv. de videokaart en het ROM geheugen, daar weet men in de winkel gewoon niets over te zeggen.

En ik vind persoonlijk de pinnacle service ook erg onsamenhangend. Aangezien ik nooit die steun van PINNACLE heb gekregen. Mijn tweede vraag, vereisten PINNACLE HD(update) en is het dan nog de moeite waard ?

Ergens vind ik PINNACLE wel een mooi medium om jarenlang mee te blijven oefenen en kennis van te krijgen. Maar de traagheid en soms fouten in alleen al renderering houdt in dat PINNACLE niet echt stabiel is zoals het zich voordoet.

Ik hoop op een ervaren PINNACLE gebruikers antwoord.

Vriendelijke groeten,
Michiel.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel even omgezet naar normale letters. Vrijwel alleen hoofdletters is niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan