Over win XP 64bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkhebVirus

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Hoi,

zoals je waarschijnlijk al weet gaat de 64bits versie van xp begin april in de winkel liggen. zoniet kijk onder in mn bericht

ik ben 't van plan te gaan kopen maar ik heb een paar vraagjes eerst

1: Kan win xp 64bits, 32bits programma's draaien? bijv: dat ik nog steeds mn games kan spelen enzo :)

2: Kan je deinstallatie doen vanuit de (32bit) win xp naar de 64bit, vanuit windows? verlies je dan ook al je data of niet?

3: Hoe duur gaat ie kosten?

... Zijn meschien paar simpele vraagjes, maar bedankt alvast

Op het IDF heeft Microsoft aangekondigd dat Windows XP Professional x64 binnen enkele weken verkrijgbaar zal zijn. Eerdere geruchten hadden 29 april al geïnsinueerd als mogelijke introductiedatum, maar nu heeft Windows-directeur Jim Allchin bevestigd dat het desktop-besturings- systeem al begin april in de winkelrekken zou liggen. Voor de 64bit-versie van de serversoftware zal men nog een beetje langer geduld moeten hebben tot eind april. Vorige maand werd al aangekondigd dat het desktop-OS de RC2-status bereikt had. Ondertussen is ook build 1812 van SP1 voor Windows Server 2003 opgedoken. Naar verluidt zou dit overigens de RTM-versie zijn, zodat we binnen afzienbare tijd vermoedelijk zullen kunnen melden dat het eerste updatepakket voor het serverbesturingssysteem klaar is.
Ik ben 't van plan te komen sinds ik een mooie amd 3200+ cpu'tje gebruik maar nu heb ik een paar vragen..

Geplaatst door arre
Btw het is hoe 'VEEL' gaat dat kosten, of hoe duur gaat het ZIJN...
Mja, microsoft kost veel en is duur :D :D

Heb overigens gelezen dat je beter nog even kunt wachten tot alle drivers ook beschikbaar zijn voor dit platform.
Hou de hardware fabriekanten dus eerst in de gaten voordat je overstapt op een nieuw besturingssysteem.

Edit**
Btw=By the way ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan