Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bron; http://www.amn.ru/refrigerator.htmlAmn Refrigerator - (formerly AmnHLT) is a small free utility intended for software cooling of the CPU during idle times of the operating
Het staat er echt, ik geloof je, maar kun je dit uitleggen als je wil, want ik begrijp ý niet echt meer...Bvd.Voor de K7S5a is dus ook verscheidene software te vinden waarmee dat kan. 1 van de beste software hiervoor is Speedfan. Dit is een gratis(!) programma waarmee je niet alleen de FSB kunt instellen, maar ook de temperatuur van je CPU en kast en de verscheidene voltages van je systeem in de gaten kunt houden.
(Wie heeft je trouwens een paar maand nog verwittigd voor zaken als deze )
Omdat Speedfan niet alle moederborden ondersteund gaf ik aan dat het daarmee niet kan.Geplaatst door windoos
Crash, met alle respect en ik dacht (eerst) dat het ook niet zou kunnen, maar hier staat dat dit dus wel zou kunnen. Is weliswaar een ander mobo, maar toch hetzelfde programma?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.