overclocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhonnybos

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
He luitjes . ik heb een geforce 4 ti4200 overgeklokt naar klok frequentie kern + 275 en klokfrequentie gehuegen naar 553 mhz .. ik heb mijn beeldscherm ingesteld op 1024 bij 768 toen heb ik 3dmarks erover gegooid en ik haalde de score van 10458

is dat een hoge score of is dat laag .. en is het wel goed voor je videokaart als je hem overclokt .. een kameraad zegt als je videokaart stabiel blijft is er niets aan de hand:D

Geplaatst door jhonnybos
He luitjes . ik heb een geforce 4 ti4200 overgeklokt naar klok frequentie kern + 275 en klokfrequentie gehuegen naar 553 mhz .. ik heb mijn beeldscherm ingesteld op 1024 bij 768 toen heb ik 3dmarks erover gegooid en ik haalde de score van 10458

is dat een hoge score of is dat laag .. en is het wel goed voor je videokaart als je hem overclokt .. een kameraad zegt als je videokaart stabiel blijft is er niets aan de hand:D

ik haalde met vergelijkbaar systeem 10510, dus de score klopt wel.

Het is alleen beter dat je de Engine Clock iets hoger zet, bijv. 305Mhz. Zo komen de verhouding wat beter overeen en waarschijnlijk score je dan nog iets hoger ook.

maar klopt het ook dat het niet slecht is voor je videokaart .. ik wil mijn videokaart niet slopen .. en wat voor systeem heeft u ..

en ik had ook ng alle progamma,s aan staan toen ik de test deed:confused:

Geplaatst door jhonnybos
maar klopt het ook dat het niet slecht is voor je videokaart .. ik wil mijn videokaart niet slopen .. en wat voor systeem heeft u ..

en ik had ook ng alle progamma,s aan staan toen ik de test deed:confused:

Zeg maar ''je'' hoor, ik ben nog maar 19... :)

Kijk bij me knop 'Systeem'' om te kijken wat voor pc ik heb.

Maar OC-en is slecht wanneer je de boel duidelijk merkbaar te hoog hebt geklokt en deze waardes gewoon maar aanhoudt.

Wanneer je rare strepen e.d door et beeld ziet gaan, dan moet je de boel weer iets terugklokken.

ja ik heb trouwens ff gedaan wat je zij de kern ff op 305 gezet en nu is mijn score 11038 :D

who w8 ik heb mijn systeem ng niet aangepast maar ik heb geen amd athlon 2000 meer maar een 2600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan