Overclocken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door sandrovp
Ik heb iets verandert naar 137, en de pc werk nog goed.
de temp is 2 graden gestegen das al.
Ik zit nu op 2055 MHz, is dit schadelijk?
ah. Je hebt 'iets' verandert. Altijd fijn als je weet waar je mee bezig bent... :rolleyes:

Merk je er iets van? Nee. Dus lees je eerst fatsoenlijk in of doe het gewoon niet.
 
in principe kun je je cpu net zo lang overclocken todat je systeem instabiel wordt/ de temps te hoog worden. dus test het eens met prime 95 of zo, dan werk je het snel genoeg
 
****

Mijn pc is uitgevallen en hij wil niet meer opstarten.
Wat moet ik doen?
Misschien was ik er toch maar beter af gebleven.
Willen jullie me helpen aub?
 
eventjes je bios resetten.

Dat kun je doen door de jumper op CMOS clear te zetten of door het batterijtje uit je mobo te halen en een kwartiertje tot een halfuur te wachten. Terugzetten, en dan hoort hij weer gewoon te booten...
 
je kan ook gewoon je pc uitzetten met de knop en weer aandoen, start ie auto in het bios scherm op.
 
ik heb even een dom vraagje!

ik hoor vaak dat je je batterijtje uit je mObo moet halen maar waar zit dat ding precies heb zoiets nog nooit gezien!
en kan zon ding ook leeg raken?
zoals een normale batterij!?
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk kan die leeg gaan.
Maar dat kan wel effe duren.
Ik heb een 486, waarvan de batterij na bijna 10 jaar nog werkt, de andere (PB) werkt al bijna 6 jaar.
 
Geplaatst door cage
ik heb even een dom vraagje!

ik hoor vaak dat je je batterijtje uit je mObo moet halen maar waar zit dat ding precies heb zoiets nog nooit gezien!
en kan zon ding ook leeg raken?
zoals een normale batterij!?

waarschijnlijk clipje naar achteren en de batterij wipt eruit.

en domme vragen bestaan nog steeds niet :D
 
hier kun je het batterijtje vinden:

Let erop dat je hem zorgvuldig behandeld als je hem eruit pakt. Pak hem bij de randen vast. Als je hem in het midden pakt is ie binnen enkele seconden leeg.
 

Bijlagen

  • mobo.jpg
    mobo.jpg
    53,4 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan