Ike heb al 3 jaar mijn computer, en hij werkt goed behalve dat hij vorige maand zei dat dit niet de orginele windows is, maar hij werkte evengoed normaal.
vandaag starten ik de computer weer op en zei ie soms overclocking failed, hij ging verder en ik kwam in een menu met deze opties:
- veilige modus
- velige modus met internet
- veilig modus met .......(nog iets)
-start windows op met laatste instelling toen ie voor laatste werkte
- start windows normaal op
ik heb ze allemaal geprobeerd, en daarna kom ik gewoon in het windows laad balkje van windows xp...dan krijg ik een ZWART scherm! en start mijn computer opnieuw op, ik ben zelf 15 jaar en weet niet zo heel veel van computers ik heb al een kennis gebeld die deze computer zelf in elkaar hebt gezet, maar hij kan zaterdag pas komen en ik heb geen zin om zo lang te wachten
kan iemand me AUB helpen!!! please

vandaag starten ik de computer weer op en zei ie soms overclocking failed, hij ging verder en ik kwam in een menu met deze opties:
- veilige modus
- velige modus met internet
- veilig modus met .......(nog iets)
-start windows op met laatste instelling toen ie voor laatste werkte
- start windows normaal op
ik heb ze allemaal geprobeerd, en daarna kom ik gewoon in het windows laad balkje van windows xp...dan krijg ik een ZWART scherm! en start mijn computer opnieuw op, ik ben zelf 15 jaar en weet niet zo heel veel van computers ik heb al een kennis gebeld die deze computer zelf in elkaar hebt gezet, maar hij kan zaterdag pas komen en ik heb geen zin om zo lang te wachten
kan iemand me AUB helpen!!! please