overclocking

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je harry die site gebruikte ik ook en heb het gesoldeert maar lukt niet =( heb er terug af gedaan echt niets lukt bij mij het eerste moederbordt had geen overclock functies deze wel maar start niet meer op als ik hoger ga dan 1.9 GHZ :( aleen heb ik nog niet de voltage omhoog gedaan maar dat zal ook niet veel doen ik heb derjuist nog eens Ai overclocking in bios geprobeert ik kon tot 20% hij starte op maar ik sloot af en ik kon weer niet hoger dan 15% (1.84 GHZ) kan ik niet iets verandere in bios? of zo

Laatst bewerkt:
hallo ik geef het op voor overclocken ik ga een nieuwe haalen een intel pentium4 2.8 GHZ 800 mhz socket 775 is deze goed genoeg zou heel mijn systeem het aan kunnen? ik heb een Nvidia Geforce 8800 GT DDR 2 memory 2GB een asus moederbord en een 500 wat voeding zou dat genoeg zijn?

Hoi !

Hij past op je mobo, maar....daarmee ga je de oorlog niet winnen !

Erg verouderd, vandaar de prijs.

Ik verbaas me erover dat een PC-shop die nog in voorraad heeft.

Greetz,

Harry.

wat bedoel je met der oorlog niet winnen? hij is toch iets wat beter dan mijne momenteel de intel dual core E2140?ale ik bedoel het is toch de Ghz waarmee de pc sneller gaat toch? bv 1.6 gaat toch traager dan 2.80

Laatst bewerkt:
en nog een ding als mijn pc crasht bij 1.94 ghz en als die cpu dan 2.80 GHZ is zou mijn pc dan ook niet crashen? ik heb een intel P35/G33/G31 chipset

is deze geen dual :( ?????? maar deze is toch beter dan mijn E2140???

Laatst bewerkt:
Hoi !

Nee, echt niet, integendeel !

Misschien is het beter dat je je eerst es in de materie verdiept; het is weinig zinvol om over overclocking te beginnen als je de basiskennis omtrent CPU's, FSB, vCore, multiplier etc. etc. ontbreekt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-core_processor

In elk geval kan ik je niet verder helpen.

Succes,

Harry.

te laat ik heb hem al besteld dom van me ik had beter kunnen sparen voor een 2.6 dual processor =( toch bedankt voor je hulp en de sites en je tijd natuurlijk ik ga dan maar eens sparen voor een goede processor

Laatst bewerkt:
ik heb al terug een andere XD ik heb een E5400 2.70 GHZ en 2 mb cache:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan