Overflow melding Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

wegje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen in Norton om deze melding: HTTP_ActivePerl_Overflow niet meer te krijgen svp?
Het is een IP-nr van mijzelf (zegt Norton). Ik heb hier weinig verstand van.

zie bijlage

alvast dank
Jenny

Bijlagen

• bev waarschuwing.jpg
    bev waarschuwing.jpg
    87,5 KB · Weergaven: 33
Beste DarkZen

Bedankt voor de link, maar ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er nu mee aan moet. Kan het nu wel of geen kwaad?
Hoe kan ik Norton zo instellen dat dit niet meer kan voorkomen? Moet er een firewallregel voor gemaakt worden of iets anders?
Moet ik iets verwijderen ?

Jenny

Goedemorgen Saldos

Ik heb een systeemherstel uitgevoerd en heb tot nu toe geen meldingen meer ontvangen.

Verder doe ik de Windows Update wanneer er een melding komt van nieuwe updates. Ik heb nu echter een ander probleem en dat is dat er bepaalde updates (opnieuw) niet geinstalleerd konden worden. Ik heb eerder deze week het advies gekregen om de map catroot2 te verwijderen en daarna de updates te doen, dat lukte goed toen, maar het verwijderen van die map gaat nu ineens niet meer want hij is in gebruik (zegt Windowsmelding).

Ik moet nog 4 updates binnen zien te halen en ik blijf proberen.

thnx in ieder geval

gr
Jenny

Mooi zo wegje.
Als iets niet lukt, dan moet je die update gewoon handmatig installeren.
Het best is dan om hem zo een update in de veilige modus te installeren.
Je kunt hem gewoon downloaden door op "meer informatie" te klikken zodra hij de updates heeft gevonden.

Ik weet niet wie je dat advies heeft gegeven om de catroot te verwijderen en ik ken eerlijk gezegd die methode niet en weet ook niet of je die map mag verwijderen. Het is namelijk een windows map.
Mocht je zeker zijn dat je die mag verwijderen, dan kun je hem in de veilige modus verwijderen. Maar dat is dat jouw verantwoording.

Ik zou eerder zeggen dat je jouw TEMP map moet legen. Die moet helemaal leeg zijn, want dat kan er wel voor zorgen dat je sommige dingen niet kunt installeren.

Ik realiseer mij dat dit niet de juiste rubriek is, maar ik wilde toch even antwoorden op de eerdere adviezen.

Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat bij het niet kunnen installeren van de Windows-Update(s) er het volgende aan de hand zou "kunnen" zijn.

Na uitvoeren van onderstaande instructie (www.Kelly's corner XP.... etc.) heb ik de updates kunnen installeren. Er was tijdens de installatiepoging eerder een Windowsmelding "Cryptographic serv." niet aanwezig was.
Deze oplossing werkte prima voor mij en de updates zijn nu geïnstalleerd.
---------------------------------------------
Updates - Won't Install

At the command prompt (Start/Run/CMD), type the following commands, pressing ENTER after each line:

net stop cryptsvc
ren %systemroot%\system32\catroot2 oldcatroot2
net start cryptsvc

Then try the install again.
----------------------------

Dank aan degenen die mij antwoord hebben gegeven.

Jenny

Blij dat je probleem opgelost is wegje.
Zou je alleen nog even de gehele link van www.kelly'scorner kunnen posten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan