@Jannus,
Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt bij een broer in Amersfoort: ISDN + xs4all.
veelal is voor isdn gekozen ivm de twee telefoonlijnen en vier telefoonnummers i.c.m internet.
'Vroeger' liep de internetverbinding direct via een telefoonlijn waardoor je telefonisch niet meer bereikbaar was ....
Dat is tegenwoordig niet meer zo en .... ISDN handhaven is vrij kostbaar.
De vraag is natuurlijk waarvoor jij ISDN gebruikt. Als dat is om meer (dan twee) telefoonnumers, dan zou ik het maar zo laten ....
Het overzetten naar een normale telefoonlijn bij mijn broer was kennelijk zo gecompliceerd voor zowel KPN áls Xs4All, dat hij besloten heeft daar maar niks aan te doen.
Om die reden zou ik er in jou situatie voor kiezen om helemaal naar Ziggo te gaan.
En het klopt dat Ziggo door de nodige fusies (net als dat bij UPC ooit het geval was ....) veel problemen heeft gegeven, maar inmiddels is dat goeddeels achterhaald.
Nogmaals: tenzij je meer dan twee telefoonnummers in gebruik hebt, want bij Ziggo kan je twee bestaande telefoonnummers gebruiken en laten migreren.