Overhitting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietie

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo,

Was niet zeker waar ik dit moest posten maar ik heb een probleem met overhitting.

Eigenlijk weet ik niet zeker of het een probleem is. In de zomer wordt mijn pc altijd iets warmer dus heb ik het programma SpeedFan erop gezet om mijn fans hoger te zetten en mijn temperatuur te bekijken.

Dit is het resultaat:

Remote 2 staat altijd rond de 124 graden, moet ik hier zorgen om maken? Kan iemand me vertellen hoe ik erachter kom wat remote 2 is? Me computerkast voelt niet erg warm aan en stof binnen in maak ik regelmatig schoon.

Alvast bedankt!

Wat betreft die valse meting; een pc geeft temperaturen aan in de range -128 tot +128 graden. Meer kan ie niet verwerken op een of andere manier. Als je pc een temperatuur van -128 / +128 aangeeft is de sensor of (bijna) kapot, of kan het programma de sensor niet goed uitlezen.
Dat kan verder geen kwaad, maar dat is zeg maar het verhaal achter die temperatuur..
Maar inderdaad, voor een betrouwbare meting kun je beter met PC Wizard kijken, en je temperatuurtjes zijn volledig normaal en niets om je zorgen over te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan