Overige apparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandifort

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Goeden avand ik heb een probleempje als ik bij apparaatbeheer kijk heb ik 3 vraagtekens gele de eerste bij overige appararten de 2e bij multimediacontroler en de 3e bij multimedia videorecorder
En mijn dvd recorder speelt alleen maar muziek cd's en iets anders pakt hij niet dus ook geen cd rom van sony waar die dvd is maar ook pakt die andere cd speler niets ook alleen muziek ik hoop dat er iemand snapt wat ik bedoel ik kom er niet uit alvast bedankt
H Sandifort

is een nieuwe instalatie
de drivers moeten dan geinstaleerd worden van de hardware
moederbord,geluidkaart,vga enz...

hallo ibiza
in ieder geval bedankt voor je antwoord maar ik heb er niets afgehaald of opgezet

die uitroepingtekens is meestal een driver probleem
moest niet opgelost geraken jan je ze eens verwijderen
windows herkend ze dan toch en dan pas drivers installeren

in ieder geval bedankt voor je antwoord maar ik heb er niets afgehaald of opgezet
Dan heb je vanaf het begin iets gemist.
Als je nou eens EverestHome intypt met Google en dan een paar berichten lager zie je Old Version.com.
Download daar Everest. Installeer en kijk wat je in je pc hebt zitten.
Klik op Computer/Overzicht.
Kijk of je iets kunt vinden van een Multimediacontroler en die andere dingen. Met de namen en nummers ga je in Google zoeken. Typ er drivers voor dan gaat het sneller.
Windows vindt iets en geeft een geel vraagteken omdat de driver software niet op de pc staan.
Ik zou Windows gewoon een zoethoudertje geven en misschien dient het toch nog ergens voor.

ik zou denken in eerste opzicht aan een tv kaart

ja dat zou misschien kunnen ik heb er een tvkaart inzitten maadie doet het niet ik zal vanavond even kijkenik hoop dat ik je kan bedanken ik ga nu werken prettige dag verder

ik heb er een tvkaart inzitten maadie doet het niet Waarschijnlijk omdat de driver niet is geinstalleerd.

Hoi Elisa eigelijk weet ik niet of ik die tv kaart erin wil hebbenik denk het niet want ik zou eigenlijk een tft scherm kopen maar het is er nog steeds niet van gekomen moet ik die hele kaart eruit halen of niet
Groeten Henk Sandifort

Als je er verder geen errors van krijgt laat je het gewoon zitten.
Zo zat ik jaren met een intern modem.
Ook een fototoestel dat niet aangekoppeld is geeft een foutmelding in de logboeken. Zolang je maar weet waar het vandaan komt kan het volgens mij geen kwaad.
Dat vraagteken is niets meer dan: Hé ik heb hier een apparaat gevonden waar ik geen driver voor kan vinden.

Maar ik heb nog steeds een vraagteken op overige apparaten multimedia controller & multimedia videorecorder en mijn dvd speler en mijn dvd recorder doen het nog niet ik kan er wel een geluid cd instoppen en dan geeft hij geluid als ik er een ander instop doet hij het niet b.v een sony software disc en een dvd over zetten van comp naar een dvd tje snap ik nog niet ik heb daarvoor nero 6 ik hoop dat je het snapt ik niet meer
Dank je wel H Sandifort

Heb je nou EverestHome al gedownload? Zie een eerde bericht van mij waar precies je moet downloaden.
Deze kan je vertellen wat je in huis hebt.
Dan help ik je mee met zoeken.

Ook goeiemiddag :) Ik wacht af.
Onder Computer staat overzicht. Plaats dat eens hier.

Weer mogge ik heb hem nu voor mijn neus videokaart is een via/S3 Uni chrome
En 3d versneller is ook een Via / S3 Uni chrome
ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes Henk

Had je geen nummer?
Ga hier op drivers zoeken. Klik boven op drivers.
Eigenlijk moet je het hier ook kunnen vinden.
Kijk ook eens welke chipset je hebt.
Als de audio onboard is moet je het van je chipset hebben.
Bovendien moet je sowieso de drivers van je chipset installeren.
Neem dus precies over uit Everest met nummer en al. Typ driver in en vervolgens plak je naam en nummer. Zo kom je een heel eind.

hoi Elisa ik heb alleen maar via/S3 Unichrome in de lijst van Everest staan en als ik hem aanklik dan zie ik dat ik verder moet zoeken ik laat zo weer van me horen ik ben wel een berg verder dank je wel Elisa

Everest geeft onder Computer/overzicht ook je moederbord chipset op.
Ook kun je daar Multimedia bij vinden.

Als ik het wil downloaden krijg ik de foutmelding1608:kan geen exemplaar van Install Driver maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan