Overige apparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is me allemaal veel te onduidelijk bij Compaq. De link die ik je eerder gaf was nog handiger denk ik. Ik ga wel met Everest verder.
Alleen niet nu, misschien vanavond. Te druk hier. Als je online bent vanavond plaats dan even een bericht dan pik ik je topic weer op.
Jij hebt het trouwens over systeemnummer. Compaq over produktnummer.

aanpassing: dat systeemnr en produktnr zijn het zelfde When searching HP's Website for your exact model, you can also use the Product number, Prod #, T Code, or System number.

Laatst bewerkt:
Hoi elisa ik heb hier een product nr van everest gehaald ik hoop dat dit het goede nummer is achter op de comp staat ongeveer het zelfde nummer
groetjes Henk

Even onder elkaar zetten.

attachment.php

attachment.php

Zie je bij die onderste schreenprint dat er één of twee letters meer staan? Misschien is dat voor
het type moederbord. Ik speel liever op safe.
Zelf moest ik dat vorige week ook uitzoeken maar ik kan me niet meer herinneren waar het stond.
Eigenlijk dacht ik start/rechtsklik deze computer/eigenschappen maar zeker ben ik niet.

Bijlagen

• Compaq Sandifort.jpg
    Compaq Sandifort.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 17
  • Compaq Sandifort 2.jpg
    Compaq Sandifort 2.jpg
    9 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ongeveer hetzelfde nummer heb ik niets aan.

Wil exact het SERIE NUMMER hebben wat er op staat(dus niet ongeveer)

het exacte serial nr is czb 5110 mbt dit staat achter de computer en de naam van de comp is volgens Everest compaq presario 061
ik hoop dat jullie een beetje verder zijn dan ben ik dat ook

ik ben weer verder gegaan met apparaat beheer van de comp zelf ik was bij eigenschappen voor moederborden maar daar staat dat er geen stuurprogamma's voor dit apparaat is geinstalleerd

Dat serie nr is niet bekend,waar heb je dat gevonden,het moet bebinnen met PN/.......

waar moet ik nu heen dan nou snap ik er helemaal niets meer van ik heb overal gekeken bij Everest en bij deze computer en ook achter op de comp zelf maar het is nog niet goed wat doe ik verkeerd?????????

Het enigste waar ik achter ben is dat de PC uit het assortiement is,maar dat geeft niet ,mits de goede cijfers boven komen

Ik heb hetzelfde plaatje weer eens overgeschreven maar er stond meer op
product SR 1319 NL
PS 300 AA HW BOM 007041110
CZ 85110 MBT SW BOM NL 51
Ik hoop dat je er nu wet aan hebt

Ondertussen heb ik maar eens gekeken wat er via Everest te bereiken valt bij Via wat de chipset betreft.
Hier vind je dus drivers voor oude moederborden maar net die
KM400A staat er niet op :mad:

Tweede link (Helpppp) op 'in cache' klikken. Helemaal onderop worden drivers gegeven.
Goed controleren of ze bestemd zijn voor de KM400A

Volgens die link zou het om een Packard Bell gaan. Zeker 1 pot nat.

Het moederbord:

Laatst bewerkt:
Ja, daar kwam ik ook eerder ook op terecht. Dus toch goed die 1319? :evil: :D
Het moet toch wel een behoorlijk oude pc zijn.
Ik vraag me af of alles wel kan werken met XP.

Sandifort kan in ieder geval aan de gang.

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Ja, daar kwam ik ook eerder ook op terecht. Dus toch goed die 1319? :evil: :D
Het moet toch wel een behoorlijk oude pc zijn.
Ik vraag me af of alles wel kan werken met XP.

Sandifort kan in ieder geval aan de gang.

Is ook al heel lang niet meer in het assortiment meer

hoi hele fijne mensen ik ben net terug van mijn moeder en het is al over 10en dus het is haast bier tijd dus ik zoek het morgen wel op want dit wordt wel voor mij een aardig zoekplaatje ik moet eerst kijken wat ik nodig heb en dan moet ik kijken of het gaat maar ik heb er het volste vertrouwen erin ik vertel het morgen wel maar ik ben jullie erg dankbaar als het lukt nou welterusten voor straks
Groeten H.Sandifort

Geniet maar van je bier!
Welterusten, je krijgt morgen een leuk zoekdagje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan