overklok intel Pentium II

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnaud1996

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Hoi,

Ik heb een Intel Pentium II 350MHZ,ik wil hem overklokken maar hoe doe je dat?
Ik heb een 800MHZ nodig voor men Linux Mint

OMG haha dat mensen nog een Pentium 2/3 gebruiken. Ik vind pentium 4 al heel erg sloom :p

Koop gewoon een goedkope P4 chipje.... (2e hands)

Ik vind pentium 4 al heel erg sloom :p
Je zegt het juist, jij vind dat, dan hoeven andere dat nog niet te vinden, en als je zijn naam ziet dan weet je dat hij pas 12 jaar oud is. Dan heb je nu niet eenmaal het geld om een dure computer te kopen. Of je ouders zouden het moeten betalen zoals bij mij:cool: Of daar liggen niet de persoons intressens in dure computers maar spelen met oudere. Of dit is juist een testpc'tje dus genoeg redenen om nog pentium 2 of 3 te gebruiken

Daarbij kan zo'n systeempje prima dienst doen als servertje.:)

Je zegt het juist, jij vind dat, dan hoeven andere dat nog niet te vinden, en als je zijn naam ziet dan weet je dat hij pas 12 jaar oud is. Dan heb je nu niet eenmaal het geld om een dure computer te kopen. Of je ouders zouden het moeten betalen zoals bij mij:cool: Of daar liggen niet de persoons intressens in dure computers maar spelen met oudere. Of dit is juist een testpc'tje dus genoeg redenen om nog pentium 2 of 3 te gebruiken

Ik ben al een tijdje 13!!

Daarbij kan zo'n systeempje prima dienst doen als servertje.:)

Ik heb en doos met processoren gekocht,2x Intel Pentium III 933MHZ,1000MHZ Intel Pentium IV en een paar Intel Pentium MMMX en een AMD K6,ook 2 celeron's van 800MHZ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan