Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Tiborv
Verplaatst naar overklokken (foei 1)
Titel aangepast "1.7 kan toch 2.3" is niet duidelijk (foei 2)
Geplaatst door Muurhond
Nee, dat is de maximale snelheid cpu die je mobo aankan.![]()
Geplaatst door XP_PC
Ok, sectie zag ik even niet. Ik zocht hem niet in koeling want ik heb geen vraag over koeling namelijk.
2, het is GEEN AMD zoals je in het plaatje kunt zien maar een Pentium (foei).
Ok. Dus ik kan hier geen 3.2 Ghz opzetten begrijp ik?
Geplaatst door XP_PC
Ik had nog toegevoegd: Maar het staat toch bij het kopje maximale snelheid bij de processor en niet bij mobo?
En een bios update is kort geleden (< maand geleden) nog gedaan.
Desktop Management Interface, lijkt qua werking veel op de SNMP. Alle informatie over het werkstation wordt opgeslagen in een MIF-bestand op de harde schijf. Een breed gedragen standaard voor het beheer van pc's. Een belangrijk verschil met SNMP is dat de communicatie tussen agents en console (de manager in DMI-termen) veel losser is gestandaardiseerd. Transport kan real-time via een DMI-transportlaag (met bijvoorbeeld IP of IPX) plaatsvinden, maar ook via databestanden die op gezette tijden worden verzameld. Er is, in tegenstelling met SNMP, vaak geen console add-in nodig om er zinnige dingen mee te doen. Versie 2 van DMI maakt theoretisch softwaredistributie mogelijk. Het gaat dan niet om het afleveren van updates op pc's en servers, want dat is niet zo moeilijk. Het gaat om het op gestandaardiseerde wijze installeren van die update of nieuwe software. Helaas is dit stuk van DMI2 ook twee jaar na de release een dode letter.
Geplaatst door Muurhond
Nee, dat is de maximale snelheid cpu die je mobo aankan.![]()
Geplaatst door maestro12
En daar heb ik zo m'n twijfels over, op één van de pc's hier zegt Aida in dat geval 650mhz, terwijl de handleiding van het moederbord het toch duidelijk al over 1600mhz heeft en na een bios-update (deze is dus gedaan) kan er zelfs 2400mhz op, maar aida blijft heel eigenwijs 650 zeggen, die zit er dan ook op maar er heeft al eens als proef een 1,6ghz opgezeten.
Ik vertrouw zowieso programma's als Aida en soortgelijk spul niet helemaal.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.