• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overlap in begintijd en eindtijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluegrover

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2018

Bijlagen

Hoe nauwkeurig wil je het hebben? Per uur/minuut/seconde? Wat werkt er niet aan de formules in het gevonden draadje? Waar verwacht je de uitkomst?

De formule in het gevonden draadje werkt helaas niet en

ik zou het graag willen weten per regel....

Het bestand is te groot om te uploaden... wil het graag weten per dag maar als ik de formule voor een bereik heb kan ik daarmee wel uit de voeten denk ik.....

Feitelijk wil je weten hoeveel er in iedere regel zijn ingelogd?

ik weet niet zeker of je zo iets bedoeld.
per tijd (rij) geeft hij aan hoeveel keer deze tijd overlapt met andere tijden inclusief zich zelf.
verbetering: die 1448 moet natuurlijk 1902 zijn. (drank )

Bijlagen

Laatst bewerkt:
het resultaat dat hij volgens mij wenst, is de volgende.

tussen 6:42 en 6:57 heeft er maar 1 iemand ingelogd , en zo alle tijden vergelijken

6:42:53 0:14:59 6:57:52
7:19:24 0:00:00 7:19:24
7:31:57 0:00:16 7:32:13

Natuurlijk moet je wel ergens aangeven voor welk tijdstip je de overlap wil bepalen.
In het bestand gebruik ik hiervoor E2

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dankjewel

Dank voor jouw moeite en reactie. Ik ben bang dat dit niet de oplossing is die ik zoek. ik ben nieuw hier en merk dat alleen al het omschrijven van het gewenste resultaat erg nauw luistert. Ik zal opnieuw een post indienen waarbij ik dat nauwkeuriger tracht te omschrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan