Ik zoek een manier om uren per periode op te tellen. In Access heb ik al een formulier klaar, waarin ik de uren kan ingeven. Een tweede formulier geeft de mogelijkheid om één werknemer te selecteren, samen met een begin en eind datum (periode).
Nu zou ik enkel de uren van deze periodes telkens opgeteld willen zien op het einde van het rapport. Probleem daarmee is dat de uren kunnen overlappen. Zo kan één werknemer een taak starten op 01/04/08 om 12.00 en eindigen om 13.00, maar diezelfde dag ook een taak starten om 12.15 en eindigen om 13.15.
Nu wil ik uiteraard niet dat hij die twee prestaties optelt en mij verteld dat hij twee uur gewerkt heeft. Ik wil daarentegen weten dat ik hij één uur en vijftien minuten gewerkt heeft.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, het zou sterk geapprecieerd worden!
In bijlage ook mijn database, omdat ik niet geloof dat ik een vba oefening zou kunnen reconstrueren
Nu zou ik enkel de uren van deze periodes telkens opgeteld willen zien op het einde van het rapport. Probleem daarmee is dat de uren kunnen overlappen. Zo kan één werknemer een taak starten op 01/04/08 om 12.00 en eindigen om 13.00, maar diezelfde dag ook een taak starten om 12.15 en eindigen om 13.15.
Nu wil ik uiteraard niet dat hij die twee prestaties optelt en mij verteld dat hij twee uur gewerkt heeft. Ik wil daarentegen weten dat ik hij één uur en vijftien minuten gewerkt heeft.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, het zou sterk geapprecieerd worden!
In bijlage ook mijn database, omdat ik niet geloof dat ik een vba oefening zou kunnen reconstrueren
