• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overnemen gegevens naar nieuw werkblad Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sont

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
188
Beste heren van het forum.

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Heb weer wat te freubelen maar kom er niet uit.
Heb laatst een verzoek ingediend om met een knop een nieuw (gekopieerd) tabblad te verkrijgen.
De heer VenA heeft dat toen perfect geregeld.
zie hier:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/897909-Overnemen-gegevens-naar-nieuw-werkblad

Nu ik weer een nieuw lijstje wil maken met dezelfde functie, ben ik bezig geweest om dit toe te passen in het nieuwe lijstje.
Ik krijg het niet voor mekaar. :-((

Nu is mijn vraag of dat er iemand is die dit wil bewerkstelligen.


Wat ik wil is een nieuwe week aanmaken door middel van een knop (nieuwe week)
Dan moet hij natuurlijk een nieuwe tab aanmaken met het nieuwe weeknummer en de datums moeten dan weer correct zijn voor die week en natuurlijk de gegevens kopiëren van het vorige blad

Is er iemand die dit voor mijn wil doen?
VenA weer misschien?

Hier het bestandje
Bekijk bijlage weektest.xlsx

Alvast mijn hartelijke dank.
 
Heren het is gelukt. Dank u voor het meedenken en tot de volgende keer.:thumb:
 
Mogen de vrouwen en andere geïnteresseerden ook even weten hoe je het opgelost hebt?
 
Ja dat mag zeker! Heb de code bewerkt die ik had van de vorige keer (van u ) en de verwijzing van het weeknummer veranderd naar de juiste cel.
Overbodige code verwijderd. (kopiëren bepaalde gegevens vorige blad). Een nieuwe knop aangemaakt met formulier besturingselement, macro er aan gekoppeld en het werkt.
Was eigenlijk een makkie maar op de een of andere manier lukte het niet.:eek:
Tekst en kleuren moeten nog aangepast worden maar vind dit al even goed genoeg. zie bijlage.
Bekijk bijlage Weeklijst.xlsm

Tot de volgende keer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan