Beste mensen ,
Heb waarschijnlijk niet zo een moeilijke vraag maar ik kom er niet uit.
Heb hier een controle lijst met weeknummers waar wat gegevens in staan.
Meterstanden die met wat sommetjes opgeteld worden
Nu wil ik graag met het maken van een nieuw blad dat hij een kopie van het vorige
werkblad maakt en waaruit hij dan alleen de gegevens van 2 cellen (FG89&FG93 ) overneemt naar een verwijzing in het nieuwe blad (G12&15). maar wel de formules van het vorige blad meeneemt naar het nieuwe blad en het liefst blanco .
Nu kan ik handmatig een weeklijst kopiëren.(Gaan de formules mee)
Dan de tekst en de meterstanden leeghalen en dan handmatig de gegevens van het vorige werkblad overnemen en dan kan ik weer een weekje vooruit.
Graag wil ik meerdere weken aanmaken maar kan de verwijzing niet maken omdat hij bij iedere
nieuwe week de verwijzing anders is (oplopende weeknummers)
Hoop dat dit met het bijgevoegd bestandje duidelijk is.
Neem aan dat niet zonder Vba kan?
Bekijk bijlage Controlle lijst..xlsx
Alvast bedankt .
Heb waarschijnlijk niet zo een moeilijke vraag maar ik kom er niet uit.
Heb hier een controle lijst met weeknummers waar wat gegevens in staan.
Meterstanden die met wat sommetjes opgeteld worden
Nu wil ik graag met het maken van een nieuw blad dat hij een kopie van het vorige
werkblad maakt en waaruit hij dan alleen de gegevens van 2 cellen (FG89&FG93 ) overneemt naar een verwijzing in het nieuwe blad (G12&15). maar wel de formules van het vorige blad meeneemt naar het nieuwe blad en het liefst blanco .
Nu kan ik handmatig een weeklijst kopiëren.(Gaan de formules mee)
Dan de tekst en de meterstanden leeghalen en dan handmatig de gegevens van het vorige werkblad overnemen en dan kan ik weer een weekje vooruit.
Graag wil ik meerdere weken aanmaken maar kan de verwijzing niet maken omdat hij bij iedere
nieuwe week de verwijzing anders is (oplopende weeknummers)
Hoop dat dit met het bijgevoegd bestandje duidelijk is.
Neem aan dat niet zonder Vba kan?
Bekijk bijlage Controlle lijst..xlsx
Alvast bedankt .