overnet, router en openen van poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik ben al heel lang op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het configureren van mijn router, om mijn status van 'firewalled' in Overnet op te heffen. Tot nu toe, na het lezen van de helpfunctie en allerlei info op Helpmij over het openzetten van poorten, kom ik er niet uit. Ik ben op dit gebied een leek en begrijp weinig van het menu in mijn router. Het gaat in dit geval om een Edimax router.
Wie is bereid om mij, bijvoorbeeld via de e-mailfunctie, bij te staan? Ik kan dan een schermvoorbeeld sturen van alle menupagina's van de router, wellicht kom ik er dan zo uit.
vast bedankt.....

Mag ik hier de vraag aan koppelen wat het nut is om die 'firewalled' status op te heffen?

SORRY! Ik weet al wat dat nut is!

Laatst bewerkt:
Geeft de Help van Overnet niet voldoende uitsluitsel?

De WindowsXP firewall kon ik met behulp van die Help uitschakelen.

Geplaatst door Dick Borstlap
Geeft de Help van Overnet niet voldoende uitsluitsel?

De WindowsXP firewall kon ik met behulp van die Help uitschakelen.

Nee, de firewall van XP heb ik al uitgeschakeld. Het zit 'm echt in de configuratie van de router....

Jawel maar er is ook een Help om routerfirewalls uit te schakelen dacht ik.

tja, en daar snap ik nou echt de ballen van......

Eh..., kun je geen Engels, of...?
Het lijkt me mogelijk om met die informatie aan de slag te gaan. Er is ook een voorbeeld gegeven.

dat dacht ik ook.... het probleem is dat de configuratie-omgeving van mijn router er heel anders uitziet dan het voorbeeld op de helpsite van overnet...

Geplaatst door gompie1304
dat dacht ik ook.... het probleem is dat de configuratie-omgeving van mijn router er heel anders uitziet dan het voorbeeld op de helpsite van overnet...

Ja ik kom er ook maar niet uit, krijg ook maar die firewalled niet uit overnet weg is echt erg lastig.

Is het forum van Overnet / EDonkey dan misschien een oplossing?

Nee, niet echt. Misschien een Edimax forum, maar dat bestaat niet....

Geplaatst door piepenbm
misschien staat hier wat op...een hoop van die routers lijken qua openstellen van poorten toch wel op elkaar.

http://www.dutchemulefaq.tk/

kijk effe onder kop routers en instellingen.

Mike

ja ik ken de site, maar ik heb er nix aan. bij mij ziet het ertoch echt anders uit.

mijn probleem is opgelost. ik ben effe flink gaan stoeien en mijn leverancier heeft me uiteindelijk kunnen helpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan