overnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

r poldervaart

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
ik heb zelf overnet ben er tevreden mee
maar by een kennis die heeft ook overnet
Maar die zit achter een fire wall
Maar de fire wall van xp staat uit
Als ik by overnet kyk staat er by my links onder in de hoek dat ik connect ben dat is goed
Maar by die kennis staat daar Firewall
Raar hy heeft ook chello in r dam

Wat zyn de beste instellingen voor overnet

Waarschijnlijk zal hij kunnen downloaden maar niet uploaden...(waar je zelf geen last van hebt, maar dat is natuurlijk niet eerlijk voor anderen) Zou het kunnen zijn dat die kennis zich achter een router bevindt?

Mvg

Dat overnet is toch wel een spooky proggie vind ik.

Staat hij de ene keer gewoon op open, de andere keer is hij weer firewalled.

Ok ik zit achter een router en ik weet ook wel dat je de juiste poorten open moet zetten.
Soms heeft deze pc als ip .100 en soms is dat ook .101 waar dat dan weer aan ligt weet ik echt niet.

Desondanks is er geen peil op de trekken wanneer overnet op open staat en wanneer niet.

Ik ben dus overgestap op bittorrent en tot op heden ( draait nu al 3 maanden) heb ik nog nooit een probleem hiermee gehad. Is ook veel sneller dan overnet ooit is geweest, maar dat kan toeval zijn

grt.

Martin

Heb ik ook met overnet zit ook achter een router en ondanks dat ik de poorten heb opengegooid krijg ik ook soms de melding dat ik firewalled ben :(

Geplaatst door dubbele
Heb ik ook met overnet zit ook achter een router en ondanks dat ik de poorten heb opengegooid krijg ik ook soms de melding dat ik firewalled ben :(

In emule kun je opgeven:
reconnect on lowid
Dit doet ie dan ook voor kademlia als je firewalled bent. Misschien zit er in overnet ook zo'n instelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan