JaapJvanVeen
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2002
- Berichten
- 844
Ik zit met het volgende probleem.
Sinds kort ben ik overgestapt naar een ander bedrijf voor de vaste telefonie.
Voorheen had ik TELE2 (1602) nu heb ik Yiggers (1630). Als ik de instellingen afluister via 0800-1273 hoor ik:
Voor gesprekken binnen de regio 1630
Voor gesprekken buiten de regio 1630
Voor gesprekken naar mobiel 1630
Voor gesprekken naar het buitenland 1630
Voor overige gesprekken 1602
Als ik 'overige gesprekken' probeer te veranderen in 1630, krijg ik te horen "1630 wordt niet ondersteund."
Als ik 'overige gesprekken probeer te veranderen in 1655 (KPN), krijg ik te horen "1655 wordt niet ondersteund"
Wie kan mij vertellen waar ik moet zijn om de laatste categorie onder te brengen bij 1655 (KPN). Dit zijn de 0900-, 0800- en 0600-nummers.
---------------------------------na heel lange tijd--------------------------------------
06-12-2007. Heb sinds kort begrepen dat Tele2 alle overige gesprekken declareert van klanten die niet meer bij KPN zijn. Dus ondanks het feit dat ik niet meer bij Tele2 ben, krijg ik toch maandelijks een rekening van alle 0800 en 0900 gesprekken van Tele2. Zo doet KPN dat dus.
Sinds kort ben ik overgestapt naar een ander bedrijf voor de vaste telefonie.
Voorheen had ik TELE2 (1602) nu heb ik Yiggers (1630). Als ik de instellingen afluister via 0800-1273 hoor ik:
Voor gesprekken binnen de regio 1630
Voor gesprekken buiten de regio 1630
Voor gesprekken naar mobiel 1630
Voor gesprekken naar het buitenland 1630
Voor overige gesprekken 1602
Als ik 'overige gesprekken' probeer te veranderen in 1630, krijg ik te horen "1630 wordt niet ondersteund."
Als ik 'overige gesprekken probeer te veranderen in 1655 (KPN), krijg ik te horen "1655 wordt niet ondersteund"
Wie kan mij vertellen waar ik moet zijn om de laatste categorie onder te brengen bij 1655 (KPN). Dit zijn de 0900-, 0800- en 0600-nummers.
---------------------------------na heel lange tijd--------------------------------------
06-12-2007. Heb sinds kort begrepen dat Tele2 alle overige gesprekken declareert van klanten die niet meer bij KPN zijn. Dus ondanks het feit dat ik niet meer bij Tele2 ben, krijg ik toch maandelijks een rekening van alle 0800 en 0900 gesprekken van Tele2. Zo doet KPN dat dus.
Laatst bewerkt: