Een kennis van mij heeft onlanks een bestand overschreven. Ze had twee bestanden. Bestand1.docx en bestand2.docx (bij wijze van voorbeeld). Door een stommiteit (die ze zelf natuurlijk niet wil toegeven) heeft ze bestand2.docx opgeslaan als bestand1.docx met als probleem dat ze nu twee bestanden heeft met exact dezelfde inhoud, nl. die van bestand2.docx. Nu heeft ze mij gevraagd (omdak ik een beetje iets ken van informatica) of ik het originele bestand (bestand1.docx) nog kan herstellen. Het grote probleem is dat ze deze stomiteit zo'n 3 dagen geleden heeft begaan en ze het nu pas doorheeft. Intussen heeft ze dus ook al haar pc uitgeschakeld en erop gewerkt. Kan ik dit bestand nog terughalen. Zoja, hoe, met welke (liefst gratis) software,...
Ze gebruik Office 2007 en windows vista (business denk ik). Misschien een niet onbelangrijk detail is het feit dat haar pc nog maar nieuw is en er nog maar voor 3 GB van haar ruimte (van de 250 GB) in gebruik is.
Alvast bedankt.
Ze gebruik Office 2007 en windows vista (business denk ik). Misschien een niet onbelangrijk detail is het feit dat haar pc nog maar nieuw is en er nog maar voor 3 GB van haar ruimte (van de 250 GB) in gebruik is.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: