overstap van office 2003 naar office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad4Jansen

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Heren/dames,

Zoals het onderwerp al aangeeft gaan wij binnenkort overstappen van office 2003 naar office 2007.

Kan iemand vertellen of dit gevolgen kan hebben voor mijn reeds eerder gemaakte macro's
In neem zelf aan van niet maar toch.......... je weet maar nooit.

Maw kan ik maar beter voor de wisseling overstappen naar een andere baas of valt het allemaal wel mee! :eek:

Wat kan ik verwachten?

Ad

Je kunt verwachten wanneer je iets opslaat in Office 2007 als .docx (standaard), het niet met Office 2003 kunt openen. Dus als je de bestanden wilt versturen naar iemand waarvan je niet zeker bent of hij/zij Office 2007 heeft, moet je bij het opslaan voor "Opslaan als .doc" of "Office 2000-2003" kiezen, weet ik niet meer precies.

Misschien dat er nog meer problemen optreden? Vast wel (het is van Microsoft:p)

Heren/dames,

Zoals het onderwerp al aangeeft gaan wij binnenkort overstappen van office 2003 naar office 2007.

Kan iemand vertellen of dit gevolgen kan hebben voor mijn reeds eerder gemaakte macro's
In neem zelf aan van niet maar toch.......... je weet maar nooit.

Maw kan ik maar beter voor de wisseling overstappen naar een andere baas of valt het allemaal wel mee! :eek:

Wat kan ik verwachten?

Ad

Hoi,

Wacht nog even met opstappen :p
Macro's die in 2003 zijn gemaakt, worden ook in 2007 (nog) ondersteund.

Het door @Guzzler aangegeven 'probleem' is niet een écht probleem, want je kunt in alle onderdelen van MsOff2007 aangeven dat bestanden standaard moeten worden opgeslagen als '97/2003'-bestand (zie bijlage).
Bovendien kan een gebruiker die nog niet beschikt over 2007 het zogenaamde 'compatibiliteitspakket' installeren waarmee ook 2007-bestanden kunnen worden geopend.

Bijlagen

• ScrnDmp-01.jpg
    ScrnDmp-01.jpg
    69,8 KB · Weergaven: 25
bedankt Teun

We zijn nog niet overgestapt maar dat volgt wel binnenkort. Je antwoord is wel een gerust stelling.

We zien het wel!

bedankt nog :thumb:
Ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan