overstappen naar een andere host

Status
Niet open voor verdere reacties.

TaxiMark

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2015
Berichten
6
hallo,

Ik zit momenteel bij xelmedia opzicht een goede host echter is hun financiële administratie niet zo denderend, dat doet mij besluiten om een verder te gaan kijken.

Momenteel heb ik een hele simpele site die ik wil vervangen door een wordpress site, deze staat al klaar maar wil eerst over naar een andere host.

het overzicht is nu zo:

1. Hoofdsite.
2 staat door gelinkt naar 1 en blijft dat ook
3 staat door gelinkt naar 1 en krijgt met de tijd een eigen site
4 staat door gelinkt naar 1 en krijgt met de tijd een eigen site
5 staat door gelinkt naar 1 en krijgt met de tijd een eigen site
6 heb ik alleen gereserveerd staan.

nu ben ik echt een 0 in dit soort dingen, ben blij dat ik me hoofdsite na 4 weken klaar heb met wordpress.

welke host kunnen jullie mij aanraden?

dingen die ik belangrijk vind:

-bereikbaarheid
-ondersteuning
-prijs

alvast bedankt voor de reacties
 
Ik mag hier geen reclame maken voor mezelf volgens mij toch? :)

Mijn bedrijf is www.hostingeasy.nl
Voldoet aan je eisen alleen de prijs moet je zelf bepalen of dat goed genoeg is voor je.

Je kunt ook kijken naar versio strato mijndomein etc. En zijn tig hosting providers.
 
Antagonist is een zeer goede.
Ikzelf zit met mijn website (voor zowel mijzelf als klanten) bij een kleinere.
Die doet waar het om gaat, goede service bieden. Mocht er iets zijn (nog niet mee gemaakt) dan kan je bellen en ze duiken er gelijk in.
Daar gaat het mij om.

Met mijn steunpunt website (zie handtekening) zit ik bij Versio, maar ja.....als daar wast aan de hand is, dan is het niet 1,2,3 opgelost. Je moet een ticket aanmaken (of eerst op het forum kijken of er een vraag is wat er op aan sluit) daarna wachten tot antwoord, (wat meestal standaard is van kijk daar even en dan krijg je een link) en nou ja, het gaat allemaal niet vlot.
En dat is met een website die bijv. voor je werk is, niet handig.
 
Antagonist is een zeer goede.
Ikzelf zit met mijn website (voor zowel mijzelf als klanten) bij een kleinere http://www.a-classwebhosting.nl/
Die doet waar het om gaat, goede service bieden. Mocht er iets zijn (nog niet mee gemaakt) dan kan je bellen en ze duiken er gelijk in.
Daar gaat het mij om.

Met mijn steunpunt website (zie handtekening) zit ik bij Versio, maar ja.....als daar wast aan de hand is, dan is het niet 1,2,3 opgelost. Je moet een ticket aanmaken (of eerst op het forum kijken of er een vraag is wat er op aan sluit) daarna wachten tot antwoord, (wat meestal standaard is van kijk daar even en dan krijg je een link) en nou ja, het gaat allemaal niet vlot.
En dat is met een website die bijv. voor je werk is, niet handig.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Hans nog even een vraagjeaan u.. als ik vast loop met wordpress hoe zit het dan met uw hulp?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan