Overstappen, naar welke provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Laatst heeft er zo'n mannetje gebeld van UPC, die bood ons digitale telefonie en een ander internet abonement aan, Chello Light (2048/512). Dat klinkt wel mooi, maar dat betekent dat we van KPN over moeten gaan naar UPC, ik weet niet hoe dat allemaal gaat, maar volgens mij gaat het allemaal wat makkelijker als we gewoon bij KPN blijven en een sneller ADSL abonement nemen. Ik dacht zelf aan Tiscali ADSL, ik weet alleen niet of die special van 4096/640 later van prijs veranderd.

Wat vinden jullie ervan, hebben jullie advies?

Hmm, vreemd. Weet je zeker dat die postcodecheck wel helemaal in orde is?
Bij die postcodecheck krijg ik een aantal abonementen te zien waarvan bijvoorbeeld ADSL M en ADSL L van Tiscali gewoon niet te vinden zijn op hun website. Overigens kloppen de namen en de d/u snelheden niet meer.
Ook de abonementnamen van KPN kloppen niet. Overigens komen de vermeldde prijzen ook niet overeen met de prijzen op de website van KPN.

:confused:

De snelheid bij die actie van Tiscali is voor een jaar. Als je na dat jaar het abonnement wilt houden, dan blijft je maandbedrag gelijk en dan krijg je de snelheid die op DAT moment bij Tiscali voor €29,95 kan krijgen.

Ik heb hem ook aangevraagd, maar dan wel voor een jaar. Na dat jaar kijk ik wel weer. Steeds vaker kan je overstappen zonder weken geen internet te hebben. Modems en aansluiten zijn ook bijna altijd gratis. En over een jaar heb je ook weer nieuwe aanbiedingen als deze.

Hopelijk heb je er wat aan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan