overstappen op office 365

• Onderwerp starter Onderwerp starter muman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
beste mensen,
wij werken hier thuis nog steeds met office prof 2010 en er is geen behoefte om over te stappen op 365. Maar een nieuwe laptop maakt het lastig. We hebben een productcode maar die is niets meer waard blijkt.
En elke downloadlink die ik vind komt uiteindelijk toch weer uit bij 365.
Is er nog een plek waar office pro 2010 kan worden gedownload?
of is er een manier om office 365 anders dan via abo aan te schaffen?
Ik zag bijvoorbeeld een site 'licentie discounter' waar het voor een eenmalig bedrag van €16,25 te koop staat.

Iemand tips?

Ik kan je wel helpen aan een Office 2010 Pro NL installatie als je dat wilt.
Die zou je met je huidige Key moeten kunnen gebruiken.
Niet geschoten is altijd mis.

Laatst bewerkt:
Dank Edmoor. Ik kom er misschien nog op terug. Net even overlegd: we willen wel overstappen op 365 maar zoeken dan wel een goedkope manier. Iemand die licentie discounter kent?

Ik begrijp hier uit dat u geen installatie cd van Office 2010 meer heeft?
Als dat zo is zou ik het aanbod van edmoor overwegen.

Office 20210 werkt perfect onder win10. Ik gebruik nog steeds Office2007 en dat gaat ook goed. krijg zelfs nog steeds beveiligingsupdates.

Heeft u wel eens overwogen om Libreoffice te gaan gebruiken? https://nl.libreoffice.org/download/libreoffice-fris/
Is officieel gratis en werkt net zo goed.

Wat mijn aanbod betreft, dat kan eenvoudig via WeTransfer.
Het is een bestand van 628 MB.

licentiediscounter ken ik dan weer niet, maar digitallicense heeft in ieder geval betrouwbare licenties. Nog nooit een issue mee gehad.

we hebben de gok genomen bij licentie discounter.
Ze verkopen een schoolaccount(?), ik krijg een eigen inlogmail met wachtwoord voor het MS account en dan kan ik alles downloaden. Met een eigen productcode. en geen jaarlijkse abo kosten. We gaan het meemaken. Van de week maar eens mee bezig gaan en installeren

@Octa. Nu je het zegt. Nee, ook nog nooit problemen mee gehad :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan