overstappen van aan dr draad na draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonherben

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Beste leden.
Ik heb bij kpn internet plus bellen.
OP dit netwerk zit ik met mijn destop,en 2 laptops.
Deze laptops zijn draadloos,alleen ik zit op de kabel.
IK wil nu graag weten,hoe ik mijn pc ook draadloos kan krijgen,en of dit makkelijk te realiseren is.
Bij kpn zeggen ze,dat ik een gewone usb stick moet kopen voor 40 euro,en dat mijn pc dan draadloos is.
Mijn vraag is klopt dat,en wat kom ik verder tegen,of voor welke verrassingen kom ik te staan
Hoop dat jullie mij wegwijs kunnen maken .
Vr gr Ton herben

Kijk wel eerst of je een draadloze modem/router/accespoint hebt. Als je dat hebt, dan kan je gewoon een USB dongle kopen en kan je zo installeren op de vaste pc.

ja ik denk dat ik dat heb,want er lopen al 2 laptops op draadloos.
als het instaleren niet moeilijk is probeer ik het mischien wel,maar ga eerst kijken informeren bij kpn,of ik een goede router heb,het is een experia box.
Gr en alvast bedankt

Als je laptops al draadloos zijn dan heb je een draadloze verbinding.

Nu enkel nog zo'n USB dongle aanschaffen en installeren op je desktop.

jeffcoboy bednakt joh ,ga even navraag doen,en snel een usb dongle kopen bij kpn

goede morgen allemaal.
door problemen met internet ,heb ik niet eerder kunnen antwoorden.
nee het probleem is niet opgelost.
maar ik laat het rusten
volgens een lid hier is alles goed aangesloten,maar toch lukt het niet.
kpn komt voor 1 uur wel naar de internet snelheid kijken ,die te traag is. mijn internet is 20 mb downloadsnelheid,maar haal er maar 9 of 10.
deze aansluiting heeft kpn zelf aangesloten,de monteur is aan huis geweest dus het zou goed moeten zijn.
nu moeten ze het maar oplossen,wij betalen er ook voor
toch wil ik jullie reactie's en adviesen wat mijn vraag betrefd bedanken,want er zaten goede adviezen bij,al heeft het niet tot een oplossing gebracht
gr ton herben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan