Goedenavond,
Graag wil ik de overstap maken van Vista naar windows 7.
Ik heb de: Windows 7 Upgrade Advisor geinstalleerd en laten lopen....
Hier kwamen een 8 tal problemen uit, meestal met software van externe partijen, zoals pinnacle 12 , eset nod 32 en HP.
Dit zal me wel extra geld gaan kosten, om het weer draaiend te krijgen op Windows 7.
De meeste upgrades zullen niet "kostenloos" zijn denk ik.....
Eigenlijk mijn vraag: is het mogelijk zonder externe schijf of kabels een nieuwe installatie van Windows 7 op de bestaande PC te zetten waar nu Vista opstaat.
Hierna wil ik de bestaande bestanden/ documenten etc. over te zetten naar de Windows 7.
Daarna wil ik natuurlijk Vista verwijderen, zodat de PC alleen draait op Windows 7.
Ik zal een plaatje bijvoegen, hoe nu mijn harde schijven zijn ingedeeld.
Alvast bedankt voor de antwoorden ! :thumb::thumb::thumb:
Graag wil ik de overstap maken van Vista naar windows 7.
Ik heb de: Windows 7 Upgrade Advisor geinstalleerd en laten lopen....
Hier kwamen een 8 tal problemen uit, meestal met software van externe partijen, zoals pinnacle 12 , eset nod 32 en HP.
Dit zal me wel extra geld gaan kosten, om het weer draaiend te krijgen op Windows 7.
De meeste upgrades zullen niet "kostenloos" zijn denk ik.....

Eigenlijk mijn vraag: is het mogelijk zonder externe schijf of kabels een nieuwe installatie van Windows 7 op de bestaande PC te zetten waar nu Vista opstaat.
Hierna wil ik de bestaande bestanden/ documenten etc. over te zetten naar de Windows 7.
Daarna wil ik natuurlijk Vista verwijderen, zodat de PC alleen draait op Windows 7.
Ik zal een plaatje bijvoegen, hoe nu mijn harde schijven zijn ingedeeld.

Alvast bedankt voor de antwoorden ! :thumb::thumb::thumb: