Overstappen van xp naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelvd12

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
163
Hoi ik wil naar windows 7 overstappen ,

legaal uiteraad en de beta versie,

tijdens de instaltie zegt dat die tijdens de upgrade niet kan instaleren
omdat mijn windows niet de juiste taal heeft,

kan mijn windows xp in nederlandse taal om switchen in engelse taal ?


alvast bedankt ,

( maybe als dit niet kan winows laten denken dat het een engelse versie is ?)

Groetjes Michael van Dijk
 
Hoi Michaelvd12 waar heb jij je windows 7 versie vandaan gehaald (gedownload) en heb je het op schijf gebrand staan ?
Pred...
 
Hoi !

Met de win 7 beta kun je alleen een upgrade uitvoeren van Vista SP1, van XP is dit niet mogelijk.

Om Win 7 toch te installeren moet je opstarten van de Win 7 DVD en dan installeren op een lege partitie.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Met de win 7 beta kun je alleen een upgrade uitvoeren van Vista SP1, van XP is dit niet mogelijk.

Om Win 7 toch te installeren moet je opstarten van de Win 7 DVD en dan installeren op een lege partitie.

Greetz,

Harry.


heb geen dvd brander :( en hij had het toch over de taal van windows en niet de versie van van windows ?
 
heb geen dvd brander :( en hij had het toch over de taal van windows en niet de versie van van windows ?

Maar harry heeft gelijk hoor. Schaf jezelf een DVD fikkertje aan voor 17-18€, dan is het zo opgelost, kun je je windows op dvd branden. En ander kan je misschien ook nog van een USB stick installeren, als je ff zoekt op het net kan je wel een tutorial vinden.
 
Hoi !

Je kunt iedere taal OS installeren die je wilt, MITS je opstart van de DVD.

Uit een OS met een andere taal gaat dit nooit lukken !

Evt. kan ik je wel aan een handleiding helpen hoe de Win 7 DVD op een USB-stick te zetten en daarvan te installeren (is wel in het Engels).

Greetz,

Harry.
 
Als de xp overigens het enigste is wat u heeft zou ik niet upgraden tenzij u de dvd en drivers hebt om eventueel weer terug te gaan naar xp.
Win7 is er nu alleen nog in het engels.
Ik zou eerder een dualboot maken of als u nog geen vista heeft die eerder proberen dan de beta van win7.
Houd er ook rekening mee dat er niet veel drivers in deze beta zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan