overstappen vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

toytoy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
hallo ,ik wil overstappen heb nu kpn en wil naar alice.nl nou hoorde ik iets over huurlijn wat is dat precies en houdt dat in dat ik nog steeds bij kpn moet betalen?

alvast bedankt.

volgens mij bedoelen ze daarmee dat kpn de beheerder/eigenaar is van de lijn waarover het signaal loopt. als je dus alice als provider wilt, verzenden zij jou een signaal, maar dat signaal gebruikt nog steeds de kabel van kpn, waardoor je kpn dus ook wat moet betalen.

dank je wel voor je antwoord dus als ik het goed begrijp en bij alice een abbo heb van 29,95 dan komt er nog geld bij voor huurlijn ben daar niet blij mee, en ik ken er niks aan doen dan zeker?

De lijn huur is inbegrepen in de prijs bij de meeste abonnementen van alice en bij die van €29.95 staat er nvt bij lijnhuur
dus je hoeft er niet voor te betalen

dank je wel dirkie00 dan weet ik dat ik onbezorgd kan overstappen want bij kpn hadden ze gezegd dat ik dan wel lijnhuur moet betalen als ik weg ga.

groetjes en bedankt

Dan ben je daar in ieder geval zeker van. Ik heb zo dingen gehoord van KPN... Ze proberen je bij hun te houden door soort van dreigingen te geven zoals bij jouw. "Je moet wel lijnhuur betalen als je overstapt.", niet zo gepast vind ik.

krijg net een brief dat ik heb opgezegd per februari is mijn abbo afgelopen daar of ik een nieuwe aanbieding wil dan moet ik op knopje bel me terug doen heb ik gedaan zeggen ze dat ze pas in februari een nieuwe aanbieding kennen voorstellen omdat ik nu ook internet met een aanbieding en deze gaat zodra het voorbij is 50 euro kosten , terwijl ik via Alice.nl voor 29,95 alles heb dus wie heeft hier advies over , want je krijgt zulke rare verhalen bij overstappen dat je zonder internet zit en zo . alvast bedankt.

Alice

weet niet overstappen naar alice slim is.
heb nu ruim 2 jaar alice, de verbinding leverd 30% van de beloofde kapaciteit en de telefoon is erg instabiel.
per 1 dec is er een algemeen start tarief ingevoerd van 10 cent, dat is 3 maal van wat in de markt gebruikelijk is.
van een prijsvechter wil is tot op zekere hoogte wat accepteren. maar alice is geen proijsvechter meer en leverd een slecht product.

upc is een doffe ellende mijn zus heeft alice nooit problemen en heb mij daar al aangemeld en we zien wel zolang ik van dat kpn maar af ben, bedankt.

weet niet overstappen naar alice slim is.
heb nu ruim 2 jaar alice, de verbinding leverd 30% van de beloofde kapaciteit en de telefoon is erg instabiel.

snap wel dat je mij wilt helpen maar dan zit ik met de vraag ...waarom heb jij dan 2 jaar alice? na 1 jaar ken je opstappen en het starttarief is het enige wat ik hoeft te betalen want voor de rest is het onbeperkt bellen, nou voor 10 cent 28 keer in de maand bellen ben ik goedkoper uit dan bij kpn, want 28 x 10 cent is 2,80 bij kpn moet je een extra optie nemen van 10 euro onbeperkt.

upc is een doffe ellende mijn zus heeft alice nooit problemen en heb mij daar al aangemeld en we zien wel zolang ik van dat kpn maar af ben, bedankt.

dat is allemaal ervaring die per persoon verschilt, ik werk prima met upc en heb nooit downtime. ik heb juist hele slechte ervaring met bijvoorbeeld orange.

achja.. :p

ach we zien wel over een maand ben ik bij kpn weg dus afwachten toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan