• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overview zien uit een tabel van bepaalde regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExcelTonnie

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2016
Hallo,

Voor mijn werk iets gemaakt wat nogal belangrijk begint te worden.
Hiervoor wil ik een uitbreiding gaan maken.

Ik heb een tabblad invoer waar gegevens ingevuld dienen te worden.
Via een makroknop wordt deze data vastgelegd in een tabel in tabblad Totalisatie.
Dan heb je een tabblad Overview waar de ingevoerde data in een overzicht te zien is.
In deze overview zitten formules die informatie uit regel 3 haalt uit tabblad Totalisatie en dit vertoont in de overview.
Nu wil ik iets maken waardoor ik in de overview kan scrollen naar andere regels in totalisatie.
Hoe kan ik dit het beste realiseren.
Ben maar een beginneling dus er zal code in staan die of overbodig is of anders kan maar tot nu toe werkt het zoals ik het bedoelt had.

Voor dit bestand heb ik sommige makro's of delen ervan even uitgeschakeld.

Bijlagen

zie je het bestand niet?

zoek de verschillen met jouw bestand :).

haha, zie de schuifbalk.

Moet dit even rustig bekijken maar zie dat er wat anders is geworden en kijk even of dit de bedoeling is.
Vindt het wel erg knap om dit zo snel te realiseren.
Kun je misschien nog een korte uitleg geven wat je precies gedaan hebt.

1. Schuifbalk (formulierbesturingselement) ingevoegd
2. De waarde van deze schuifbalk (rmuisklik op schuifbalk en dan besturingselement opmaken) op minimaal 3 gezet en gekoppeld aan cel O1.
3. De regelwaarde in de formules (3) vervangen door O1.

SjonR,

Ik heb het bewerkte bestand bekeken en ik snap het helemaal, heb nog wat meerdere formules moeten aanpassen omdat deze verderop in het blad stond.
Super bedankt voor de support.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan