ExcelTonnie
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2016
Hallo,
Voor mijn werk iets gemaakt wat nogal belangrijk begint te worden.
Hiervoor wil ik een uitbreiding gaan maken.
Ik heb een tabblad invoer waar gegevens ingevuld dienen te worden.
Via een makroknop wordt deze data vastgelegd in een tabel in tabblad Totalisatie.
Dan heb je een tabblad Overview waar de ingevoerde data in een overzicht te zien is.
In deze overview zitten formules die informatie uit regel 3 haalt uit tabblad Totalisatie en dit vertoont in de overview.
Nu wil ik iets maken waardoor ik in de overview kan scrollen naar andere regels in totalisatie.
Hoe kan ik dit het beste realiseren.
Ben maar een beginneling dus er zal code in staan die of overbodig is of anders kan maar tot nu toe werkt het zoals ik het bedoelt had.
Voor dit bestand heb ik sommige makro's of delen ervan even uitgeschakeld.
Voor mijn werk iets gemaakt wat nogal belangrijk begint te worden.
Hiervoor wil ik een uitbreiding gaan maken.
Ik heb een tabblad invoer waar gegevens ingevuld dienen te worden.
Via een makroknop wordt deze data vastgelegd in een tabel in tabblad Totalisatie.
Dan heb je een tabblad Overview waar de ingevoerde data in een overzicht te zien is.
In deze overview zitten formules die informatie uit regel 3 haalt uit tabblad Totalisatie en dit vertoont in de overview.
Nu wil ik iets maken waardoor ik in de overview kan scrollen naar andere regels in totalisatie.
Hoe kan ik dit het beste realiseren.
Ben maar een beginneling dus er zal code in staan die of overbodig is of anders kan maar tot nu toe werkt het zoals ik het bedoelt had.
Voor dit bestand heb ik sommige makro's of delen ervan even uitgeschakeld.