overzetten bestanden na dualboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Ik heb net een dualboot van 98se en xp gemaakt. Moet ik alles nu voor xp handmatig opnieuw installeren of kan ik alle bestanden die ik op 98 heb staan importeren en automatich door xp laten installeren?

Wat wou je overzetten? Software/hardware moet je even opnieuw installeren onder XP. Losse bestanden kun je zo overzetten.

Geplaatst door Caspar107
Wat wou je overzetten? Software/hardware moet je even opnieuw installeren onder XP. Losse bestanden kun je zo overzetten.

Wil alles overzetten op xp. heb net geprobeerd om mn outlook instellingen over te zetten maar dat lukte niet, Kan ik gewoon 2 outlooks met hetzelfde e-mailadres op 1 pc draaien?

Geplaatst door jack43

Wil alles overzetten op xp. heb net geprobeerd om mn outlook instellingen over te zetten maar dat lukte niet, Kan ik gewoon 2 outlooks met hetzelfde e-mailadres op 1 pc draaien?

Ja, beide Windows versies staan op een apparte schijf (lees partitie).

Outlook zit nu ook op xp, maar als ik daar mails op ontvang krijg ik die niet te zien op mijn 98. Vind het wel zo overzichtelijk als alle mails op 1 outlook staan. Kan ik dit aanpassen?

Zorg ervoor dat beide Outlooks hetzelfde *.pst-bestand gebruiken. (Extra\Opties\e-mailinstellingen\Gegevensbestanden).

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Zorg ervoor dat beide Outlooks hetzelfde *.pst-bestand gebruiken. (Extra\Opties\e-mailinstellingen\Gegevensbestanden).

Groetjes,
Bennie

Kan niet e-mailinstellingen vinden en ook de gegevensbestanden niet (pst bestanden?) maar zover ik alles bekeken heb is alles hetzelfde. Wat doe ik fout?

*.pst is onder XP een verborgen bestand, dus je moet de bestanden op zichtbaar zetten (configuratiescherm\mapopties).

Maar ik twijfel nu: is het Outlook of Outlook Express??

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
*.pst is onder XP een verborgen bestand, dus je moet de bestanden op zichtbaar zetten (configuratiescherm\mapopties).

Maar ik twijfel nu: is het Outlook of Outlook Express??

Groetjes,
Bennie

Het is outlook Express Bennie.

Ja, dan wordt het een heel ander verhaal. Ga ff snuffelen ...

Groetjes,
Bennie

Kijk hier en zie hoever je komt. Is voor Win2000, maar het zou moeten lukken. Maar lees ook zeker
deze (lijkt me zelfs beter).

Groetjes,
Bennie

Beide pagina's kunnen niet worden weergegeven, hou je op de hoogte. (zijn meer pagina's die niet weer worden gegeven, hebben meer mensen hier last van?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan