Overzetten bestanden oude mobiel naar nieuwe mobiel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiel777

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
Berichten
30
Beste allemaal,

Mijn Lg Optimus L7 had een gebarsten scherm en toen hebben we dit zelf proberen te vervangen. Dit was een lastige klus en helaas is het lcd-scherm ook kapot gegaan. De mobiel werkt in principe dus nog wel, maar nu heb ik de pech dat als ik hem aan de computer verbind de telefoon op "alleen opladen" staat en niet op "mediabestand overzetten". Hierdoor kan mijn bestanden en vooral mijn Whatsapp bestanden niet overzetten naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb al geprobeerd om een micro-sd kaartje in mijn oude mobiel te doen en daarna in mijn nieuwe mobiel, maar dan krijg je maar de helft van de gesprekken. Zou iemand mij een mogelijk oplossing kunnen geven voor dit probleem?
 
nee helaas, ik kan niet bij mijn bestanden, omdat als ik mijn mobiel aansluit op de computer hij alleen oplaadt. Helaas kan ik dit niet overzetten, omdat het touchscreen enzovoort niet meer werkt....
 
Nee al lang verlopen. Het is echt flink balen dat ik het niet meer om kan zetten van "alleen opladen" naar "mediabestanden overzetten".
 
Ghiel ik heb deze nog voor wat het waard is. Probeer eens. Het is maar een idee he. Succes, wel balen ja. Zit hier een trucje voor je in. Klikje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan