• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzetten data 10 bestanden naar 1 master data bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik heb momenteel al een goede oplossing gevonden en dat is dat ik de 10 documenten via een correct werkende macro al heb kunnen overzetten naar 10 Tabs in het masterdata document.
Nu heb ik de volgende tabs:
Masterdata
User1
User2
User3
User4
...
User10

Nu zou ik de data uit deze tabbladen (allen zijn uniform op basis van A-M Parameters) willen overzetten naar tab master data via 1 macro.
Rekeninghoudend dat alle info mooi netjes onder elkaar kan komen (User 1 heeft 10 rijen A-M ingevuld User 2 bijvoorbeeld 20 rijen van A-M , ... User 10 18 rijen A-M) Dus ik wil de ingevulde regels via Macro over zetten.
Sorry voor de wijzigingen, maar er werd me aangeraden om zeker in het masterdata doc de nodige info in tabvorm te zetten...
Input bij voorkeur in VBA?
Super thanks!

tja, met welke oplossing werk je nu ??
Het heeft niet veel zin om nieuwe voorstellen te doen als je niet weet of die gebruikt worden.

Kom eens met een volledig voorbeeld. Stel dat alle data bij elkaar staat in het master bestand, wat voor rapportages wil je er dan mee maken? Het kan zomaar zijn dat jouw gewenste rapportages een andere manier van structureren van je master vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan