• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzetten en teruzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

patje8

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
428
Ik heb 5 tabbladen.
In het eerste tabblad komen de producten binnen ze gaan zo door naar het laatste tabblad.
Ik heb echter een probleem bij het tabblad ONTVORM. Hier moet het aantal (in kolom F, H of J) afgetrokken worden van het totale aantal (kolom B).

Voorbeeld: In rij 5 staan 58 Ambachtelijke, er worden en 50 ontvormd en er blijven er 8 staan. Deze 50 moeten doorgaan naar het laatste tabblad Frigo Ontvorm en de 8 die overblijven moeten naar FrigoKook.

Hoe los ik dit op?
 

Bijlagen

  • Verloop Producten.zip
    53 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Het nadeel aan het bestand is dat het aantal bij ONTVORM gekoppeld is aan het tabblad FrigoKook. Dus als het aantal bij FrigoKook gewijzigd wordt in 8, staat er bij ONTVORM ook 8.
Hoe dan ook, ik heb het bestand aangepast en ik hoop dat je ermee uit de voeten kunt.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je reactie wel gelezen maar ben op weekend geweest dus heb ik er nog niet veel mee kunnen werken.
Toch bedankt voor je reactie en laat zeker iets weten.
 
Sorry, dat was niet echt een vriendelijk bericht van mijn kant uit.

Aan de andere kant, jouw bericht is ook niet echt prettig om lezen voor vrijwilligers die werken tijdens de dag. M.a.w. wat geduld mag ook wel ;)

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan