Overzetten Outlook van 2000 naar 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Nu helemaal overnieuw begonnen. MISSCHIEN heb ik de fout gemaalt door niet eerst Outlook te starten maar direct de 2000 pst file over te zetten.
Heb de topic gelezen van reserve kopie maar ben nu een beetje huiverig dat ik straks weer dubbele mappen Persoonlijke mappen e.d. heb en dat ie adressen niet auto opzoekt.

Wie geeft een goede (aanvullende) tip ?

Je had in outlook 2000 alles moeten exporteren naar een bestandje, outlook 2003 intalleren en dan in outlook 2003 alles moeten importeren uit dat bestandje

Dank je.

Is dat dan meer dan de gehele oude " outlook.pst " te kopieren naar de nieuwe 2003 versie ?
EN krijg ik dan geen dubbele persoonlijke mappen ed. zoals ik gisteren (vanacht) had ?
Thx !

Je moet um wel importeren! en niet in de bestandsmap maar ergens raakplakken, want dan krijg je fouten in Outlook, heb er ervaring mee:confused:
Als het goed is krijg je dan geen dubbele mappen!

Wel alles er weer afgehaalf reg opgeschoond en geimporteerd maar nu heb ik nog steeds 4 pes mappen en als ik een email adres opzoek kan die het niet vinden moet een andere lijst contacpersonenen pakken.
Gek wordt ik er van. Heb Outlook 2003 eraf gehaald en nu XP erop gezet ben nu aan het importeren kijken of het daar wel lukt.

ZOu ik nadien een upgrage van Outlook XP (2002) naar 2003 kunnen zonder 2002 de de-installaren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan