Overzetten van hotmailaccount naar mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Weetniets

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2005
Berichten
5
Ik heb pas een laptop gekocht en een draadloos netwerk geinstalleerd. Via de deelmap heb ik inmiddels bijna alles over kunnen zetten, alleen het overzetten van de hotmailaccount(s) uit Outlook expres lukt niet.
Andere accounts heb ik op dit moment niet.

Ik ben als volgt te werk gegaan, alleen plaats ik na het koppieren de hele map reservecopie in mijn deelmap omdat het naar de andere comp moet.

E-mailaccount exporteren naar een bestand
1. Klik op Accounts in het menu Extra.
2. Klik op het tabblad E-mail op de e-mailaccount die u wilt exporteren en klik op Exporteren.
3. Zoek in het vak Opslaan in de map Reservekopie van e-mail op het bureaublad en klik op Opslaan.
4. Herhaal deze procedure voor alle e-mailaccounts die u wilt exporteren.
5. Klik op Sluiten.

Bestand met de e-mailaccount importeren
1. Klik op Accounts in het menu Extra.
2. Klik op het tabblad E-mail op Importeren.
3. Zoek in het vak Zoeken in de map Reservekopie van e-mail op het bureaublad.
4. Klik op de e-mailaccount die u wilt importeren en klik op Openen.
5. Herhaal deze procedure voor alle e-mailaccounts die u wilt importeren.
6. Klik op Sluiten.

De vraag "wilt u mappen downloaden van de e-mailserver die u zojuist heeft toegevoegd?"komt dan. Ja
Melding "Bezig met het downloaden met de lijst van mappen die op de server beschikbaar zijn." Dan komt er al heel snel het schermpje overheen dat er een onbekende fout is opgetreden. Bij details staat deze Code: 80040111. :confused:

De hotmailaccounts staan nu wel in mijn mappenlijst maar als ik er 1 wil openen komt de volgende melding "Er kunnen geen mappen worden weergegeven voor deze account. Wilt u nu een lijst met beschikbare mappen Weergeven? Ja.
Hierna krijg ik weer dezelfde foutmelding als eerder "Bezig met het downloaden met de lijst van mappen die op de server beschikbaar zijn." Dan komt er al heel snel het schermpje overheen dat er een onbekende fout is opgetreden. Bij details staat de zelfde Code: 80040111 weer.

Is er hier iemand die mij de oplossing aan kan dragen, zit al een paar dagen te stoeien met dit "probleem".

B.v.d.

Weetniets
 
Ging het met deze Hotmail account eerst wel goed?
Sinds kort is het in principe niet meer mogelijk om Hotmail in Outlook Express te integreren tenzij je daarvoor betaald.
 
hiephoi,
vorige maand een laptop in mijn bezit (draadloos) en gelijk xp erop gezet...dus ook outlook express.
Binnen 20 sec. had ik mijn hotmail acc. er op staan,dit doe je door op je laptop in outlook expr. een account aan te maken met je gebruikersnaam en wachtwoord van hotmail.
Als dat klaar is,dan word je gevraagd of al je mappen daar op moeten komen klik ja uiteraard en je kan je account op je laptop gebruiken.
Dus niks met dat importeren en exporteren gedoe,probeer het maar eens...
 
Op mijn andere computer heb ik geen problemen met hotmail/outlook.

Ik heb de manier van Outlaw geprobeerd, helaas krijg ik bij het "overzetten" van de mappen weer dezelfde foutmelding.

Weetniets:(
 
Het kan ook niet een firewall zijn die het zaakje tegehoudt?
 
Zojuist de firewall uitgeschakeld en nogmaals geprobeerd. Helaas.............. dit was het ook niet.

W
 
Weet je zeker dat je datgene wat Outlaw uitgelegt heeft in de vorige post gedaan hebt?
Daar wordt het volgende mee bedoeld:

Ga naar Extra --> Accounts



Blijf vervolgens op "Volgende" klikken.



Vul je gegevens en in, dan moet alles goed komen.
 
okay admin frisian,duidelijker kan niet en zo moet het gegarandeerd lukken.:thumb:
 
Ik heb het precies zoals hierboven beschreven staat gedaan en toch krijg ik dus die melding. Ik begrijp er helemaal niets van.:(

W.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan