Overzetten .xls naar .pdf mbv Acrobat 7.0 standard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valthère

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2002
Beste,

Sinds geruime tijd werk ik met Acrobat 7.0 standard, hiermee converteer ik probleemloos allerlei bestandstypes naar pdf-jes.

Echter met excel files lukt dit niet. Eerst en vooral heb ik in mijn excel 2003 geen Acrobat werkbalk, als ik het via rechtermuisknop op een excel bestand probeer krijg ik de volgende foutmelding.

Missing PDF maker files
Do you want to run the installer in repair mode?

Waarop ik bevestig. Na dit proces, hetwelk probleemloos loopt krijg ik exact dezelfde melding als ik dezelfde actie uitvoer.

Heb ondertussen tevens via de CD-ROM de installatie nogmaals uitgevoerd, ook in de repair modus zonder enig resultaat.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Bedankt voor je antwoord!

Heb je ook al geprobeerd om het bestand vanuit excel af te drukken met de Adobe PDF printer?

Bedankt Sauria,

Dit werkt perfect !

Ik vind het alleen bizar dat het op deze wijze moet, maar als 't werkt is 't ok.

Misschien nog een kleine bemerking, als ik verschillende types bestanden wil converteren in één pdf zal dit misschien nog moeilijkheden creëren...

Groetjes.

Je kunt dan altijd vanuit de verschillende programma's de PDF printer gebruiken en de pdf's daarna met Acrobat zelf samenvoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan