• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht blad maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mebianca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2017
Berichten
2
Goedemorgen!

Helaas ben ik niet zo handig met Excel daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Zie bijlage het document waar het om gaat.Bekijk bijlage Telerslijst erwten TM formulieren 2017 BIO.xlsm

Elke dag zullen er TM- waardes worden gemeten van de erwten van verschillende telers.
Deze worden ingevoerd in de tabbladen van de desbetreffende teler. TM 1 ,2,3 etc. en daarvan het gemiddelde + opmerking.
Onze klanten (Klant A,B,BB etc.) moeten van ons een overzicht krijgen met: Teler + TM waardes die wij hebben gemeten (zie tabblad Klant A, Klant B. etc.). het mooiste zou zijn dat ze de nieuwste datum + TM waardes vooraan staan.

Wat is de bedoeling;
Dat de gegevens die ik invoer bij de tabbladen van de telers automatisch worden overgezet naar de klant tabbladen.
En een totaal overzicht van alle TM waardes per datum + telers zou ook mooi wezen
En als de layout kan worden aangepast zodat de opmerking die bij het tabblad Totaal staat op de layout wordt gezet in kolom H rij 4

Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Kan niemand mij helpen? :( of is de bedoeling niet duidelijk genoeg? dan hoor ik het graag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan