Excel-lent
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2006
- Berichten
- 3
Hallo,
Ik heb een aantal gegevenslijsten die gerangschikt zijn op maand en medewerker. Nu wil ik ervoor zorgen dat ik een aparte lijst krijg met daarin de naam van de medewerker en de orders die zij/hij heeft behandeld per maand.
Het bijgevoegde bestand geeft waarschijnlijk een beter beeld van de situatie. Dit is overigens slechts een gedeelte. De echte datalijst bestaat uit zo'n 15 kolommen.
Wie kan mij hierbij helpen? Ik heb het meeste al geprobeerd. Draaitabellen, labels en dergelijke, maar ik kom er niet uit. Is dit nu zo moeilijk of ligt het gewoon aan mij?
Groet,
Ramon
Ik heb een aantal gegevenslijsten die gerangschikt zijn op maand en medewerker. Nu wil ik ervoor zorgen dat ik een aparte lijst krijg met daarin de naam van de medewerker en de orders die zij/hij heeft behandeld per maand.
Het bijgevoegde bestand geeft waarschijnlijk een beter beeld van de situatie. Dit is overigens slechts een gedeelte. De echte datalijst bestaat uit zo'n 15 kolommen.
Wie kan mij hierbij helpen? Ik heb het meeste al geprobeerd. Draaitabellen, labels en dergelijke, maar ik kom er niet uit. Is dit nu zo moeilijk of ligt het gewoon aan mij?
Groet,
Ramon