Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje?
Voor een maat van mij ben ik in excel een soort facturatie aan het maken, nu loop ik tegen het probleem aan dat ik steeds de = functie gebruik om dit allemaal in te voeren, is er een bepaalde manier dat ik niet elk veld = moet gebruiken en dan weer naar het over zicht moet gaan.
http://www.filefactory.com/file/b29e0a5/n/Facturen_en_inkomsten.rar
Hierin staan alle gegevens waar ik met werk, ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd wat ik bedoel.
Mocht een werkblad beveiligd zijn is het fa20052008
Met vriendelijke groet,
Kurt
Ik heb even een vraagje?
Voor een maat van mij ben ik in excel een soort facturatie aan het maken, nu loop ik tegen het probleem aan dat ik steeds de = functie gebruik om dit allemaal in te voeren, is er een bepaalde manier dat ik niet elk veld = moet gebruiken en dan weer naar het over zicht moet gaan.
http://www.filefactory.com/file/b29e0a5/n/Facturen_en_inkomsten.rar
Hierin staan alle gegevens waar ik met werk, ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd wat ik bedoel.
Mocht een werkblad beveiligd zijn is het fa20052008
Met vriendelijke groet,
Kurt
Laatst bewerkt: