• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzicht inkomsten automatisch laten invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurtcl

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
13
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje?

Voor een maat van mij ben ik in excel een soort facturatie aan het maken, nu loop ik tegen het probleem aan dat ik steeds de = functie gebruik om dit allemaal in te voeren, is er een bepaalde manier dat ik niet elk veld = moet gebruiken en dan weer naar het over zicht moet gaan.

http://www.filefactory.com/file/b29e0a5/n/Facturen_en_inkomsten.rar

Hierin staan alle gegevens waar ik met werk, ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd wat ik bedoel.

Mocht een werkblad beveiligd zijn is het fa20052008

Met vriendelijke groet,

Kurt
 
Laatst bewerkt:
kurtcl , waarom geen gebruik maken van een sjabloon > je maakt 1 factuur slaat deze als sjabloon op en telkens je een factuur voor een klant maakt sla je deze op als > hier kan je kiezen voor factuur nummer en factuur datum ( staat hier meermaals op deze site hoe je dat kan )
Maak dan een tweede tabblad met de werkzaamheden en laat via VERT.ZOEKEN deze op de factuur komen of je kan gaan voor VBA met een XlWhole ( Find Lookat:=xlWhole‎ ) staat hier ook op de site > warme bakkertje ( Rudi ) heeft er zo al een paar neergezet .
In je tabbladen met overzichten zou je ook de ALS functie kunnen gebruiken , dan staat die 1900 datum er niet
Code:
=ALS(C5<>0;C5+14;"")
deze kan je doortrekken naar beneden , je kan ook deze gebruiken
Code:
=ALS(C5="";"";C5+14)
.
 
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie hulp, na enig rondneuzen hier op de site hebben we besloten toch over te gaan naar wiversoft facturatie. het is zeer compact maar wel gebruiks vriendelijk.

Dus van mij kan dit topic worden gesloten.

Met vriendelijke groet,

Kurtcl

4i6f7s2.jpg
 
Het topic sluiten , zal jezelf via de desbetreffende knop moeten doen ;)
suc6 verder met de zaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan